Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم‌ملی والیبال ساحلی گفت: با توجه به اردوی تقریبا 40 روزه‌ای که بازیکنان پشت سر گذاشتن تقریبا به مرز آمادگی لازم رسیدند و خوشبختانه تا به امروز هم هیچ بازیکن مصدوم و آسیب دیده هم نداشتیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رضا نائینی، سرمربی تیم‌ملی والیبال ساحلی ایران درباره آخرین وضعیت این تیم برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی تایلند در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: چند روزی است که اردوهای تیم‌ملی را در بوشهر شروع کردیم و به زودی پس از اتمام این دوره به چابهار خواهیم رفت تا 10 روزی را هم در آنجا تمرین و اردو داشته باشیم  و سپس تیم را به تایلند اعزام خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: با توجه به اردوی تقریبا 40 روزه‌ای که بازیکنان پشت سر گذاشتن تقریبا به مرز آمادگی لازم رسیدند و خوشبختانه تا به امروز هم هیچ بازیکن مصدوم و آسیب دیده هم نداشتیم بنابراین با تمام قوا برای کسب بهترین نتیجه عازم مسابقات خواهیم شد.

نائینی در خصوص شانس کسب سکو و شناخت از رقبای آسیایی نیز توضیح داد: اکثر کشورهای آسیایی مانند تایلند، اندونزی، ژاپن، چین، قطر و قزاقستان در این مسابقات حضور دارند که تقریبا می‌توانم بگویم ما به همه این تیم‌ها به یک چشم نگاه می‌کنیم بنابراین برای رسیدن به سکو همه را حریف جدی خود در نظر داریم. ما در دوره‌های قبل یک قهرمانی و نایب قهرمانی در کارنامه داریم و قطعا برای دفاع از این عناوین تمام تلاش خودمان را به کار خواهیم گرفت.

سرمربی تیم‌ملی در پایان در خصوص تور سه ستاره بندرعباس گفت: چهارمین دوره این مسابقات باز هم به میزبانی ایران قرار است پس از رقابت‌های قهرمانی آسیا در بندر عباس برگزار شود. سه دوره این مسابقات به میزبانی کیش برگزار شد که خوشبختانه استقبال خوبی هم از آن شد و تیم روسیه که رنک جهان را در اختیار دارد موفق شد در این مسابقات عنوان قهرمانی را به دست بیاورد. امیدوارم این دوره هم استقبال خوبی صورت بگیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا والیبال ساحلی قهرمانی آسیا میزبانی ایران فدراسیون والیبال تور سه ستاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۲۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس اسکواش بازان ایران برای تصاحب یک طلا و ۳ برنز

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون اسکواش، در روز پایانی مسابقات بین‌المللی اسکواش قطر جونیور نمایندگان ایران در رده‌های سنی مختلف به مصاف رقبای خود می‌روند. در فینال کمتر از ۱۹ سال محمد چنگانیان به مصاف قادر گل از کویت می‌رود، در دیگر بازی امروز و در رده سنی کمتر از ۱۳ سال امیر رضا الوانساز برای کسب مدال برنز رو در روی محمد مأمون‌خان پاکستانی صف‌آرایی می‌کند و باربد چاوشی نیز در رده سنی کمتر از ۱۷ سال باید برای کسب مقام سومی این رقابت‌ها عبدالله علی از کشور کویت را پشت سربگذارد.

در دیگر رقابت امروز و در رده سنی ۱۹ سال، سید مبین سیدان برای کسب عنوان سومی به مصاف عبدالرحمان المغربی از کشور کویت خواهد رفت. مسابقات بین‌المللی قطر جونیور در رده‌های سنی کمتر از ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷و ۱۹ سال پسران از دوم اردیبهشت به میزبانی قطر آغاز شده و امروز با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان می‌دهد. در این مسابقات نمایندگانی از کشورهای جمهوری اسلامی ایران، کویت، چین، اردن، عربستان، پاکستان، مصر، سنگاپور، هند، مالزی، آمریکا، سریلانکا و کشور میزبان در دوحه با هم رقابت می‌کنند.

کد خبر 6088533 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • شانس اسکواش بازان ایران برای تصاحب یک طلا و ۳ برنز
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • شاهکار اسکواش‌ بازان ایران در قطر
  • شاهکار اسکواش‌بازان با حضور سفیر ایران در قطر
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا