Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@21:11:00 GMT

وزیر نیرو وارد همدان شد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۲۱۷۲

ایسنا/همدان دقایقی پیش وزیر نیرو به منظور افتتاح ۴۲۹۷ پروژه توسعه ای شرکت های توزیع نیروی برق در سراسر کشور وارد همدان شد.

این پروژه ها با هدف کاهش خاموشی ها، پایداری بیشتر شبکه های برق و رفع سریع خرابی های شبکه توسط رضا اردکانیان، وزیر نیرو به بهره برداری می رسد.

با افتتاح این تعداد پروژه برق در کشور ۷۲۱ هزار مشترک جدید خانگی، صنعتی و کشاورزی به مشترکین اضافه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعتبار ۴۲۹۷ پروژه توسعه ای شرکت های توزیع برق کشور ۱۹۱۲.۴ میلیارد تومان بوده است.

همچنین نیروگاه ۷ مگاواتی خوشیدی در شهرستان کبودراهنگ با ۷۰ میلیارد تومان با حضور وزیر نیرو افتتاح می شود.

تولید ۱۴۰۰ مگاوات ساعت تولید انرژی الکتریکی در یکسال، جلوگیری از انتشار ۹۵۹۸ تن دی اکسید کربن، صرفه جویی ۳.۹۵ میلیون مترمکعب در سوخت های فسیلی در یکسال و صرفه جویی ۳۰۶۰ مترمکعب در مصرف آب در یکسال از اهداف و تأثیرات این نیروگاه خواهد بود.

همچنین نیروگاه مقیاس کوچک در شهرستان کبودراهنگ با ۱۷.۶ میلیارد تومان اعتبار در ادامه سفر یکروزه وزیر نیرو به استان همدان افتتاح خواهد شد.

به گزارش ایسنا، در مجموع امروز -سه شنبه یکم بهمن ماه- ۲۰۰۰ میلیارد تومان پروژه در صنعت برق به صورت ویدئوکنفرانسی از همدان افتتاح می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی وزير نيرو صنعت برق نيروگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۲۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این مراسم سیده مریم محمدی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: پارسال بیش از ۳۰ تصفیه‌خانه در واحد‌های صنعتی و تولیدی استان ساخته شد و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد که از این شمار ۲۱ تصفیه‌خانه تکمیل شد و به بهره‌برداری رسید.
دیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان هم با اشاره به اینکه این تصفیه‌خانه با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار ساخته شده است، گفت: ملایر قطب تولید انگور و کشمش و دارای واحد‌های فرآوری کشمش متعددی است که برای پیشگیری از آسیب به محیط زیست از سوی این واحد‌ها نیازمند ایجاد تصفیه خانه در آنها هستیم.

دیگر خبرها

  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان