Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری از برپایی 27 پایگاه ثابت و سیار برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان در استان خبر داد و گفت: جمعیت هلال‌احمر آمادگی اعزام نیرو به مناطق سیل‌زده را دارد.

سید احمد مرتضوی‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، از آمادگی جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری برای اعزام امدادگر به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: تاکنون درخواستی مبنی بر نیاز به اعزام نیروهای جمعیت هلال‌احمر استان ارسال نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری با اشاره به برپایی 27 پایگاه ثابت و سیار برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان در استان، افزود: در روز اول برپایی این پایگاه‌ها حدود 17 میلیون و 500 تومان کمک نقدی جمع‌آوری شد.

وی اضافه کرد: لباس گرم، پتو و وسایل گرمایشی از مهم‌ترین موارد مورد نیاز در مناطق سیل‌زده است، مردم می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به این پایگاه‌ها تحویل بدهند.

انتهای پیام/68026/م

منبع: فارس

کلیدواژه: سیل سیستان و بلوچستان چهارمحال و بختیاری اعزام نیرو مدیرعامل جمعیت هلال احمر کمک نقدی و غیر و نقدی مرتضوی فرد خبرگزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۲۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، شهرستان زیرکوه از روز چهارشنبه شاهد بارش نزولات آسمانی بود، به طوری که با شدت گرفتن بارش‌ها در ساعات پایانی روز، حجم آب در سد ۱۲ امام این شهرستان بالا گرفته است. 

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ، برای  کمک‌رسانی به ساکنین شهر حاجی‌آباد در زیرکوه  ۶ تیم کامل هلال احمر شهرستان زیرکوه در حال امدادرسانی هستند و ۱۰ تیم سیلاب نیز از تمامی شهرستان‌های استان با تجهیزات کامل برای کمک به شهرستان زیرکوه اعزام شده‌اند. 

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و شهر حاجی آباد مرکز شهرستان مرزی زیرکوه در ۱۶۰ کیلومتری شمال شرق بیرجند است.

شهروند خبرنگار ما هم تصاویری از خیابان های شهر حاجی اباد زیرکوه برای خبرگزاری صداوسیما ارسال کرده است که سیل تردد را با مشکل مواجه کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان کاشان
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان