Web Analytics Made Easy - Statcounter

آموزشگاه فنون برق یکی از بهترین آموزشگاه برق و الکترونیک در تهران است که با توجه به محبوبیت و بازار کار خوب رشته‌های برق و الکترونیک اقدام به برگزاری دوره‌های تخصصی برق به‌صورت کاملاً کاربردی و عملی و زیر نظر سازمان فنی حرفه‌ای کشور کرده است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام فنون برق، تمامی دوره‌های برگزارشده در آموزشگاه فنی برق باهدف ورود کارآموزان به بازار کار و اشتغال‌زایی جوانان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین کارشناسان آموزشگاه فنون برق در تمامی مراحل همراه کارآموزان بوده و پس از پایان یافتن دوره آموزشی با ارائه مشاوره‌های کاربردی و پشتیبانی نامحدود کارآموزان را برای حضور موفقیت‌آمیز در بازار کار و کسب درآمد یاری می‌کنند. در ادامه به معرفی سه دوره پرطرفدار این آموزشگاه که از بازار کار و درآمد خوبی نیز برخوردار است می‌پردازیم، با ما همراه باشید:

آموزش plc و کسب درآمد از آن

طراحی و راه‌اندازی تابلوهای plc یکی از تخصصی‌ترین مشاغل به‌حساب می‌آیند که با توجه به کم بودن نیروی متخصص و اهمیت تابلوهای plc در صنایع تولیدی و زنجیره تولید کارخانه‌ها متخصص زنجیره تولید کارخانه‌ها متخصص plc از درآمد و بازار کار خوبی برخوردار است. برای آن‌که به یک متخصص پی ال سی حرفه‌ای تبدیل شوید و به‌خوبی تابلوهای plc را طراحی و برنامه‌نویسی کنید، می‌بایست آموزش‌های حرفه plc را بگذرانید. بهترین راه برای آموزش plc شرکت در دوره آموزشی plc در آموزشگاهی معتبر است.

آموزشگاه فنون برق یکی از بهترین مراکز آموزش plc در تهران و ایران است که همه‌ساله کارآموزان بسیاری را وارد بازار کار plc می‌کند. این آموزشگاه دوره plc را به‌صورت کاملاً حرفه‌ای، زیر نظر اساتید برجسته و در کارگاه آموزشی مجهز برگزار می‌کند.

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که متخصص plc می‌بایست در آن تخصص داشته باشد مهارت در برنامه‌نویسی plc است. با توجه به اهمیت این موضوع آموزش برنامه‌نویسی plc یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است در دوره‌های آموزشی plc فنی برق به کارآموزان آموزش داده می‌شود. به‌جز آموزش برنامه‌نویسی، توانایی کار با plc زیمنس و دلتا به‌عنوان محبوب‌ترین برندهای plc در ایران نیز اهمیت ویژه‌ای دارد که متخصص پی ال سی می‌بایست با آن آشنا باشد. آموزشگاه فنی برق به‌صورت حرفه‌ای در این دوره آموزشی به آموزش plc زیمنس و آموزش plc دلتا می‌پردازد.

آموزش تابلو برق از دوره‌های پردرآمد برق و الکترونیک

همان‌طور که می‌دانید تابلو برق در بخش صنعتی اهمیت ویژه‌ای داشته و در بسیاری از پروژه‌های بزرگ از قبیل کارخانه‌ها و کارگاه‌های صنعتی و سازمان‌ها و مجتمع‌های عظیم و ... از آن استفاده می‌شود. با توجه به اهمیت تابلو برق در پروژه‌های صنعتی و تخصصی و پیچیده بودن طراحی آن می‌توان نتیجه‌گیری کرد که متخصص طراحی تابلو برق صنعتی از درآمد و بازار کار خوبی برخوردار است.

برای آن‌ که متخصص حرفه‌ای طراحی تابلو برق صنعتی شوید می‌بایست مهارت‌های لازم را درزمینهٔ طراحی، رسم، سیم بندی و تست مدارات فرمان و قدرت،  نحوه اتصال و محاسبات مدارات ستاره و مثلث، طراحی، ساخت و مونتاژ تابلوهای برق و غیره داشته باشید و این مهارت جز با شرکت در دوره آموزش طراحی تابلو برق صنعتی در آموزشگاهی معتبر به دست نمی‌آید.

با آموزش تابلو برق به‌خوبی با طریقه طراحی، ساخت و مونتاژ تابلو برق آشنا شوید و پس‌ازآن نسبت به طراحی و مونتاژ تابلو برق صنعتی اقدام کنید و از بازار کار پردرآمد این حوزه استفاده کنید.

آموزش سیم‌پیچی موتور

امروزه سیم‌پیچی موتور با توجه به گستردگی زمینه‌های کاری و تخصصی بودن آن‌یکی از پردرآمدترین مشاغل در حوزه فنی می‌باشد. برای آن‌که بتوانید از درآمد بالای این شغل بهره‌مند شوید می‌بایست تخصص لازم را در رابطه نحوه سیم‌پیچی انواع موتور به دست آورید؛ بنابراین می‌توان گفت درآمد در این شغل بستگی به سطح مهارت و تخصص شما دارد؛ بنابراین توصیه می‌کنیم پیش از آن وارد بازار کار سیم‌پیچی موتور شوید، دوره آموزش سیم پیچی موتور را در آموزشگاهی معتبر سپری کنید.

خوشبختانه در حال حاضر آموزشگاه‌های متعددی این دوره آموزشی را برگزار می‌کنند، آموزشگاه فنون برق یکی از بهترین مراکز آموزش سیم‌پیچی موتور است که به‌صورت کاملاً تخصصی و زیر نظر اساتید برجسته به برگزاری این دوره آموزشی می‌پردازد.

آموزش سیم‌پیچی موتورهای ac، سیم‌پیچی موتورهای ۱۴۰۰ و ۳۰۰۰ دور سه فاز،  سیم‌پیچی موتورهای تک فاز، سیم‌پیچی موتور کولر،  سیم‌پیچی موتورهای گام کسری، سیم‌پیچی موتورهای گام کامل، نحوه سربندی سیم‌پیچ موتورهای تک فاز و سه فاز، نحوه نقشه‌کشی انواع سیم‌پیچ‌های موتورهای الکتریکی و غیره ازجمله سرفصل‌های آموزشی در این دوره می‌باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این آموزشگاه و دوره‌های آن می‌توانید با شماره ۰۲۱-۶۶۵۷۶۴۷۶ تماس حاصل نموده یا به وب‌سایت فنون برق به آدرس www.fonoonbargh.com مراجعه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آموزش plc

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۲۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد

به‌گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، مریم حاجی‌ابراهیمی روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ با اعلام این خبر گفت: در سال گذشته ۴۳ دوره و کارگاه آموزشی صنایع‌دستی در قالب آموزش شاغلان و دوره‌های آموزشی ترویجی کوتاه‌مدت برای ۸۳۹ نفر اجرایی شد. معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان گلستان افزود: از این تعداد دوره آموزشی، ۲۸ دوره در حوزه آموزش شاغلان صنایع‌دستی برای ۶۱۰ هنرمند ازجمله رنگرزی سنتی، رودوزی‌های سنتی، زنجیره ارزش خرد، توانمندسازی فعالان صنایع‌دستی، آسیب‌شناسی صنایع‌دستی، بازاریابی دیجیتال، بازرگانی و صادرات، استانداردسازی، طراحی ظروف موزه‌ای رشته سفال و فلز، جایگاه سفالینه‌های منقوش جرجان در دوران معاصر، طراحی محصول سوزن‌دوزی ترکمن و… برگزار شد. او خاطرنشان کرد: همچنین ۱۵ دوره آموزشی عمومی صنایع‌دستی هم برای ۲۲۹ علاقه‌مند به صنایع‌دستی در رشته‌های رودوزی‌های سنتی، سفال و سرامیک، نساجی سنتی، چرم و تولیدات چرمی دست‌دوز، خراطی چوب، ابریشم‌بافی، نساجی سنتی در رده‌های مقدماتی و پیشرفته اجرایی شد. حاجی‌ابراهیمی گفت: در سال ۱۴۰۲ هنرمندان شاخص و توانمند استان در راستای توسعه و ترویج این هنر صنعت به آموزش صنایع‌دستی به‌صورت مجازی هم پرداختند. او افزود: در سال جاری اجرای دوره‌های آموزشی در رشته‌های اولویت‌دار و سایر رشته‌های صنایع‌دستی استان بر اساس ظرفیت‌سنجی به ترتیب اولویت در شهرها و روستاهای استان، خصوصاً شهر و روستاهای ملی به‌منظور برندسازی جغرافیایی و مکانی موردتوجه قرار می‌گیرد.

       

دیگر خبرها

  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی
  • زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • «چرم دوزی» اشتغال کهن برای نسل نو
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • المپیاد ملی آموزش هنر نخستین گام در جهت رقابت بین آموزشگاه‌ها
  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • نگاهی به پردرآمدترین مسیرهای پروازی جهان+ اینفوگرافی
  • مهارت‌آموزی ۱۴۹۳ بانوی بیرجندی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • انتصاب فرمانده جدید مرکز علمی و تخخصی مالک اشتر اراک