Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-نظرسنجی شبکه سی.اِن.اِن نشان می‌دهد بیش از نیمی از آمریکایی‌ها موافق استیضاح و برکناری رئیس‌جمهور این کشور توسط مجلس سنا هستند.

 نظرسنجی‌هایی که طی روزهای اخیر در بحبوحه کارزارهای انتخاباتی و ماجرای استیضاح «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا، به کرّات در ایالات متحده برگزار می‌شود، حاکی از آن است که تعداد آمریکایی‌ها که موافق استیضاح هستند، از تعداد مخالفان آن بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتیجه نظرسنجی جدید مؤسسه «اِس‌اِس‌آراِس.» به سفارش شبکه «سی. اِن. اِن.» انجام شده، نشان می‌دهد ۵۱ درصد از مردم آمریکا می‌گویند مجلس سنا باید ترامپ را استیضاح و از قدرت برکنار کند. ۴۵ درصد نیز مخالف استیضاح ترامپ هستند.

بر این اساس، ۶۹ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی خواستار حضور شاهدان جدید (آنهایی که در جلسات استماع مجلس نمایندگان حضور نداشتند) در جریان جلسات بررسی در سنا شهادت دهند. این رقم به‌صورت حزبی در جمع حامیان حزب جمهوری‌خواه (حزب ترامپ) نیز جالب توجه است و ۴۸ درصد از آنها خواستار حضور شهود جدید هستند.

این تحقیق همچنین نظر مخاطبان آمریکایی را درباره بندهای طرح استیضاح ترامپ جویا شده است. بر این اساس، ۵۸ درصد معتقد هستند ترامپ از قدرت خود برای منافع شخصی سیاسی، سوءاستفاده کرده و ۵۷ درصد نیز می‌گویند او در مسیر تحقیقات قانونگذاران اخلال ایجاد کرده است.

به نوشته سی.اِن.اِن، این پیمایش، اولین نظرسنجی بزرگ تلفنی در ایالات متحده از زمان ارسال طرح استیضاح ترامپ توسط «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان به سنا است که از تاریخ شانزدهم تا نوزدهم ژانویه، با حجم نمونه ۱۱۵۶ آمریکایی بزرگسال و حاشیه خطای ۳.۴ درصدی انجام شده است.

پیش از این نظرسنجی دانشگاه «کویینیپاک» با نتیجه‌ای مشابه، نشان داد ۵۱ درصد از مردم آمریکا از تصویب طرح استیضاح ترامپ در مجلس نمایندگان و تبدیل شدن وی به سومین رئیس‌جمهور تاریخ این کشور که استیضاح می‌شود، حمایت می‌کنند.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۳۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماری از مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، براساس این نظرسنجی سریال زیرخاکی ۱۹/۸۶ درصد مخاطب داشته و سریال رستگاری تنها موفق به جذب ۷/۳۴ درصد از مخاطبان صدا و سیما شده است. سریال هفت سر اژدها نیز ۱۸/۱۶ درصد مخاطب داشته است! نکته مهم و قابل تامل در این نظرسنجی این است که ۵۴/۶۴ درصد مردم اصلا این ۳ سریال را ندیده اند.

به عبارت دیگر، صداوسیما علی رغم تدارک ویژه و پرهزینه شب عید و ماه مبارک، هنوز نتوانسته مخاطبان گذشته خود را پیدا کند. این ارقام نشان می دهد که صداوسیما همچنان دچار ریزش مخاطب بوده و طرح های تحول مدیران این سازمان نیز موفقیتی در پی نداشته است.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899737

دیگر خبرها

  • مهاجرت غیرقانونی «بحران جدی» از نگاه آمریکایی‌ها
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال هایی که دیده نمی‌شود!
  • آماری از مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • نظرسنجی| افزایش رویگردانی از نتانیاهو در آمریکایی‌ها
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • اکثر آمریکایی‌ها معتقدند حمایت بیش از حد واشنگتن از تل‌آویو هدر دادن دلارهایشان است
  • ۹۵ درصد سعودی‌ها موافق عملیات طوفان‌الاقصی هستند
  • ارسال سلاح و تجهیزات آمریکایی به اوکراین و اسراییل انجام می‌شود
  • دستگیری معترضان و مخالفان کمک به اسراییل در آمریکا