Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمنصور میرابوطالبی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه نیروهای امدادی و آموزشی هلال احمر کاشان برای ارائه خدمات به سیل زدگان سیستان و بلوچستان آمادگی کامل دارند، اظهار داشت: پایگاه های جمع آوری جمعیت هلال احمر کاشان در سطح شهر آماده دریافت کمک های مردم نوعدوست دارالمومنین کاشان هستند.

وی با اشاره به وجود پایگاه های این جمعیت در ستاد مرکزی کاشان، میدان ۱۵ خرداد و همچنین دانشگاه علوم پزشکی کاشان ابراز داشت: دیگر کانون های دانشجویی هلال احمر در دیگر مراکز و موسسات آموزش عالی سطح شهرستان و همچنین هسته های دانش آموزی مدارس کاشان نیز آماده دریافت کمک های مردمی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمعیت هلال احمر کاشان در ادامه با بیان اینکه ۱۵ تیم امدادی برای ارائه خدمات در مواقع بحران در کاشان آمادگی کامل برای ارائه خدمات دارند، تصریح کرد: این تیم های پنج نفره تشکیل شده اند که اغلب آن‌ها را نیروهای داوطلب تشکیل می دهد.

وی با اشاره به طی مراحل لازم برای اخذ مجوز تیم واکنش سریع در جمعیت هلال احمر کاشان تاکید کرد: با اخذ مجوز لازم، تیم واکنش سریع کاشان در پایگاه میدان بسیج هلال احمر کاشان مستقر می شود.

میرابوطالبی افزود: از عموم شهروندان و همشهریان کاشانی خواسته می شود در صورت تمایل برای کمک و یاری غیر نقدی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان حتماً از اجناس و کالاهای نو استفاده شود تا منزلت هموطنان سیل زده رعایت شود.

وی با بیان اینکه کد دستوری #۵۴*۱۱۲* نیز برای دریافت کمک های نقدی مردم مدنظر قرار گرفته شده است، اذعان داشت: شماره حساب ۵۲۶۳۶۳۶۳۵۳ بانک ملت شعبه امام علی (ع) به نام کمک های خیرین نیز به منظور کمک و یاری هموطنان عزیز برای مردم مظلوم و سیل زده سیستان و بلوچستان برای کمک های نقدی معرفی شده است.

کد خبر 4831221

منبع: مهر

کلیدواژه: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران هلال احمر اصفهان سازمان داوطلبان هلال احمر بارش برف قاسم سلیمانی تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان شهرکرد سردار سلیمانی بوشهر ایلام قزوین گرگان دهه فجر خطبه های نماز جمعه بیرجند راهپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۳۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان

 مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: طی سال ۱۴۰۲، در برنامه و فعالیت‌های حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر کردستان، بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی مردمی جمع آوری و هزینه شده است.

دکتر پیام جلالی، بیان داشت: در یکسال گذشته، ۲۴۹ فعالیت داوطلبی و ۱۹ پروژه داوطلبی محرومیت زدایی، ۲۹ کاروان سلامت، ۴۲ طرح مشارکت اجتماعی ایرانیان و ۱۲ طرح نیابت با حضور اعضای داوطلب در سطح استان برگزار شده است.

وی عنوان کرد: در این مدت، بیش از ۲ هزار و دویست بسته غذایی در بین افراد کارتن خواب، بیش از ۳ هزار و پانصد بسته غذایی در بین افراد کم برخوردار توزیع و ۲۰۵سفره افطاری برگزار شد، هم چنین توسط اعضای داوطلب، ۸۱ واحد خون برای بیماران نیازمند اهدا شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان بیان داشت: در فعالیت‌های اجرا شده توسط حوزه داوطلبان استان و شعب تابعه، بیش از ۱۷ هزار و پانصد نفر از خدمات ارائه شده بهره‌مند شدند و ۶۵۰۰ نفر عضو داوطلب جهت همکاری در برنامه‌های داوطلبی مشارکت داشتند.

۱۲۲ خانه هلال در سطح استان فعال است که طی این یکسال، ۲ هزار نفر از آموزش‌های امدادی هلال احمر و یک هزار نفر از آموزش‌های متفرقه بهره‌مند شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل
  • جمع آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • جمع‌آوری31 میلیاردریال کمک مردمی درفعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند 
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند
  • حضور جمعیت هلال‌احمر زنجان در ارایه خدمات جهادی پر رنگ است
  • حضور جمعیت هلال‌احمر زنجان در ارائه خدمات جهادی پر رنگ است
  • ارائه خدمات جهادی موجب افزایش رضایتمندی مردم می‌شود