Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار خوی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در نخستین دوره رقابت بین المللی کشتی جام پوریای ولی، کشتی گیرانی از کشورهای ترکیه، جمهوری آذربایجان و عراق به همراه ورزشکارانی از استان‌های زنجان، اردبیل، آذربایجان‌غربی،‌ البرز و کردستان حضور مییابند.

محرم اکبرزاده افزود: این مسابقات در ۲ رشته کشتی آزاد و فرنگی و رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مسوولان شهری و استانی در راستای برگزاری هرچه‌بهتر این رقابت بین‌المللی همکاری بسیار خوبی داشته اند، اضافه کرد: در صدد هستیم این مسابقات را به صورت سالانه به میزبانی شهر خوی برگزار کنیم.

وی بیان کرد: برگزاری جشنواره، همایش ملی و مسابقات کشتی جام بین‌المللی پوریای ولی می‌تواند جایگاه و اهمیت این شخصیت جهانی را بیش از پیش نمایان ساخته و آرامگاه پوریای ولی را در سطح فراملی معرفی کند.

شهردار خوی گفت: اقدامات دیگری نیز با هدف زنده نگهداشتن نام و یاد پوریای ولی به عنوان پهلوان ملی برنامه ریزی شده که نصب تندیس این شخصیت والای انسانی و اخلاقی در این شهر از جمله آنهاست.

به گزارش ایرنا، مقبره پوریای ولی در خوی واقع شده و این حضور باعث شده همه ساله مسابقات مختلف ورزشی جام این جهان پهلوان در این شهرستان برگزار شود.

برچسب‌ها آذربایجان غربی خوی کشتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی خوی کشتی آذربایجان غربی خوی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۳۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ ایروان در سال ۲۰۲۳ مسابقات قهرمانی اروپا را با موفقیت برگزار کرد و کاراکاس نیز در همین سال جاری میلادی میزبان رقابت‌های پان امریکا بود. علاوه بر دو رویداد فوق، میزبانی مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در سال ۲۰۲۶ نیز به شهر بوینوس آیرس پایتخت آرژانتین داده شد.

محمد جلود رییس IWF از انتخاب میزبان رویداد‌های جهانی در قاره‌های مختلف دنیا استقبال کرده و انتخاب زودهنگام این دو شهر را موجب ثبات تقویم و برنامه ریزی بهتر برای برگزاری آنها دانست.

با وجود این که سیستم کسب سهمیه برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۸ هنوز مشخص نشده، اما در هر صورت، مسابقات جهانی سال ۲۰۲۷، یکی از رویداد‌های مهم کسب سهمیه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • آغاز مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی