Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@22:08:09 GMT

تمدید مهلت ثبت نام در آزمون دستیاری پزشکی

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۳۷۰۵

مهلت ثبت نام در آزمون دستیاری پزشکی برای بار سوم تمدید شده است و داوطلبان یکشنبه ۶ بهمن می توانند در این آزمون ثبت نام کنند.

به گزارش مهر، دکتر آبتین حیدرزاده - رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی افزود: مهلت ثبت نام و ویرایش در چهل و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی تمدید شده است.

وی افزود: با توجه به درخواست های مکرر داوطلبان متقاضی ثبت نام در چهل وهفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی، سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی از روز دوشنبه ۳۰ دی فعال شده است و سایت تا یکشنبه ۶ بهمن ۹۸ برای ثبت نام و ویرایش فعال خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدرزاده یادآور شد: داوطلبانی که تاکنون نسبت به ثبت نام اقدام نکرده اند می توانند تا ۶ بهمن ماه با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir در این آزمون ثبت نام کنند. همچنین داوطلبانی که پیش از این نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند می توانند در این فرصت نسبت به ویرایش مدارک اقدام کنند.

به گزارش مهر، آزمون کتبی این دوره آزمون دستیاری پزشکی در روز پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ به طور همزمان در دانشگاه‌های علوم پزشکی اردبیل، شیراز، ارومیه، کرمان، اصفهان، کرمانشاه، اهواز، گلستان، بندرعباس، گیلان، بوشهر، لرستان، بیرجند، مشهد، تبریز، مازندران، همدان، زاهدان، شهید صدوقی یزد و شهر تهران برگزار می‌شود.

پیش از این دو بازه زمانی روزهای ۲ تا ۹ دی و روزهای ۱۴ تا ۱۶ دی ماه مهلت برای ثبت نام آزمون دستیاری تخصصی پزشکی درنظر گرفته شده بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مکانیسم ماشه مهدی بازرگان سردار حجازی زینب ابوطالبی سم آفلاتوکسین سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا خانه سینما تمدید مهلت آزمون دستیاری پزشکی مکانیسم ماشه مهدی بازرگان سردار حجازی زینب ابوطالبی سم آفلاتوکسین سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا خانه سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۳۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلف در آزادراه شیراز اصفهان

تین نیوز

محمد هادی ایمانیه استاندار فارس به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ماموریت داد که تا پایان خرداد ماه ۱۴۰۳ نسبت به نصب دوربین های ثبت تخلف در آزادراه شیراز اصفهان اقدام کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، ایمانیه در جلسه بررسی وضعیت آزادراه شیراز اصفهان افزود: با توجه به پیگیری های انجام شد برای تامین اعتبارات لازم برای تکمیل این محور آزادراهی از طریق مولدسازی، ضرورت دارد که دستگاه های ذی ربط در اجرای توافقات سرعت عمل داشته باشند.

وی اظهار کرد: اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان نیز با توجه تعریف مثلث طلایی گردشگری بین استان های فارس، اصفهان و یزد، جاذبه های طبیعی پیرامون آزادراه شیراز اصفهان را با تمرکز بر حفظ محیط زیست معرفی و زمینه های استفاده گردشگران و عموم از این جاذبه ها را فراهم کند.

ایمانیه از مدیریت امور شعب بانک ملی و بانک مسکن استان نیز خواست ظرف ۲ هفته نسبت به پیگیری و واریز تسهیلات ماده ۵۶ برای اجرای قطعه تنگ خیاره به لپویی اقدام و نتیجه را اعلام کنند.

ایمانیه، همچنین به اداره کل راه و شهرسازی فارس ماموریت داد تا نسبت به بررسی اتصال آزادراه شیراز اصفهان به شهر مرودشت جهت سهولت بازدید از مجموعه تاریخی تخت جمشید اقدام و نتیجه بررسی را در جلسه آتی اعلام کند.

وی، همچنین از اداره کل امور عشایر فارس خواست که با هماهنگی شرکت ساخت و بهره برداری از آزادراه و همچنین فرمانداری های ذی ربط، تمهیدات لازم برای عبور ایمن ایلات یا تعیین مسیر جایگزین اتخاذ کند.

استاندار فارس، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شیراز و مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس را نیز مامور کرد تا پیگیری لازم برای استقرار کامل اورژانس در آزادراه شیراز اصفهان طبق استانداردهای کشوری و حسب مصوبات شورای هماهنگی ترافیک استان انجام و نتیجه را اعلام کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی ۱۳ اردیبهشت برگزار می شود/ افزایش تعداد داوطلبان
  • افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد / جزیبات
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دكتری سال 1403 تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلف در آزادراه شیراز اصفهان