Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@20:46:50 GMT

سوخت خانوارهای عشایری خراسان شمالی افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۴۴۵۳

سوخت خانوارهای عشایری خراسان شمالی افزایش یافت

مدیرکل امور عشایری خراسان شمالی گفت: سوخت خانوارهای عشایری این استان از ۴۰۰ لیتر به ۶۰۰ لیتر افزوده شده است.

«محمد رضا قلی پور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد گفت: هم اکنون نفت سفید خانوارهای عشایری این استان تامین می شود و شرکت نفت همکاری بسیار خوبی دارد و در حال حاضر عشایر در  این راستا مشکل خاصی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل امور عشایری خراسان شمالی افزود: با پیگیری های انجام شده و بازدیدها از محل های اسکان عشایر هم اکنون خانوارها در این خصوص مشکلی ندارند.

 

وی با بیان اینکه اختصاص نفت سفید به صورت فصلی انجام می شود، گفت: گاز مایع خانوارهای عشایری هم تأمین شده و در این خصوص گزارش خاصی نداشته ایم.

 

وی اظهارداشت: خانوارهای عشایری برای پخت و پز بعضا از گاز مایع استفاده می کنند که شرکت های تعاونی این مسئولیت را بر عهده دارند و کپسول های خالی را تحویل و کپسول های پُر را جایگزین می کنند.

 

قلی پور افزود: هم اکنون بیش از سه هزار و 800 نفر از خانوارهای عشایری این استان در مناطق قشلاقی در مراوه تپه استان گلستان سکونت دارند و تعدادی نیز در مناطق قشلاقی استان خراسان شمالی اسکان دارند.

 

خراسان شمالی پنج هزار خانوار عشایری دارد.

 

 

 

پایان پیام/569

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد رویداد ملی فهما طرح ملی فهما کانون های مساجد مناطق عشایر نشین سوخت عشایر گاز مایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۴۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت گل محمدی از ۵۰۰ هکتار از گلزار‌های خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی ؛ مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: برداشت گل محمدی از ۵۰۰ هکتار از گلستان‌های مناطق گرم این خطه آغاز و پیش بینی می‌شود که امسال ۳۸۷ تن گل‌تر برداشت شود.
صفدر صفدری افزود: برداشت گل محمدی از سطح گلزار‌های شهرستان مانه و سملقان، اسفراین و بخش‌هایی از بجنورد آغاز شده است.
وی گفت: در مجموع سطح گلزار‌های آبی گل محمدی بارور ۲۸۹ هکتار و بارور دیم ۸۳ هکتار، گلزار‌های آبی غیربارو ۴۸ هکتار و دیم غیر بارور ۴۱ هکتار است.
مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی افزود: سالانه در استان ۶۲۱ هزار لیتر گلاب، ۲۲ لیتر اسانس گل محمدی، ۲۹ هزار کیلوگرم گلبرگ خشک و ۱۲ هزار کیلوگرم غنچه خشک تولید و روانه بازار می‌شود.

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی برای استان‌های شمالی در آخر هفته
  • تجمع مردمی حمایت از اجرای طرح نور در مرکز خراسان شمالی
  • تلاش برای افزایش مراودات تجاری با کشور ترکمنستان
  • میانگین بارش در خراسان شمالی ۸۲ درصد افزایش پیدا کرده است
  • تعزیر قاچاقچی سوخت در بیرجند
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • والدین ثبت‌نام کُتب درسی را تا ۲۵ اردیبهشت انجام دهند
  • میزان بارش‌های روز گذشته در خراسان شمالی اعلام شد
  • برداشت گل محمدی از ۵۰۰ هکتار از گلزار‌های خراسان شمالی
  • (تصاویر) تشییع پیکر عیسی قلی‌پور، آخرین بخشی خراسان شمالی