Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: فدراسیون مسیر قانونمندی را در خصوص کار کردن با کادر فنی تیم‌های ملی‌اش داشته و اینطور نبوده که بدون قرارداد کار کنم.

به گزارش خبرگزاری فارس، مهران شاهین طبع، سرمربی تیم ملی بسکتبال در گفت‌وگو با برنامه سلام صبح بخیر در مورد شرایط تیم ملی به صحبت پرداخت که در زیر می‌خوانید:

آیا به اندازه کافی از شما و تیم‌تان حمایت شده است؟

با توجه به حدود دو سال کاری که در تیم ملی صورت گرفته و شرایط موجود، فدراسیون بسکتبال، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش حمایت خوبی از تیم ملی کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 برای صعود به مرحله دوم المپیک به چه چیزی نیاز داریم؟

گروه بندی بازی‌های المپیک اگر طبق روال گذشته باشد و تیم‌ها به دو گروه تقسیم شوند ما حداقل به دو برد برای صعود به مرحله بعدی نیاز داریم. مسابقات ملی و مسابقاتی که در این سطح برگزار می‌شود به عوامل مختلفی بستگی دارد. اردوهای تدارکاتی و بازی های خارجی و خصوصا یکی از نکات مثبتی که برای تیم ملی ما وجود دارد، وجود لیگ خوبی است که بعد از چندین سال با حضور 14 تیم در ایران داریم، موثر است و بازیکنان کاملا درگیر و در جریان بازی هستند. 

مضاف بر اینکه بازیکنانی که در خارج از کشور بازی می‌کنند، می‌توانند تاثیر مثبتی در تیم بسکتبال داشته باشند و طی مدتی که باقی مانده مثل مسابقات جام جهانی کاری که به نظر من در فدراسیون بسکتبال به صورت گروهی انجام شد و بازی‌های تدارکاتی خوب و کمک بیشتری کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش برای سرپا نگهداشتن تیم می‌تواند به فدراسیون بسکتبال داشته باشد.

درست است با تیم ملی بسکتبال قرارداد ندارید؟

خیر اینطور نبوده که بدون قرارداد کار کنم. فدراسیون بسکتبال مسیر قانونمندی را در خصوص کار کردن با کادر فنی تیم‌های ملی‌اش داشته است و به این صورت نبوده است.

انتهای پیام/ش

منبع: فارس

کلیدواژه: بسکتبال تیم ملی وزارت ورزش کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۴۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان

تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۴ پرو شرکت نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان جهان از ۲۲ تا ۲۶ می (۳ تا ۶ خرداد) در لیما پرو آغاز می‌شود. فدراسیون جهانی وزنه‌برداری لیست وزنه‌برداران حاضر در این مسابقات را اعلام کرد و نامی از وزنه‌برداران ایران وجود نداشت.

علاوه بر ایران کشورهایی مانند چین، کره جنوبی و کره شمالی هم وزنه‌بردار در این لیست ندارند و شرکت نمی‌کنند.

سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون وزنه برداری پیش از این در گفت‌وگو با ایسنا در مورد اعزام نوجوانان به قهرمانی جهان پرو اعلام کرده بود: باید تمرکز اصلی ما بر روی المپیک باشد. بعد از بازی‌های المپیک مسابقات متعددی در رده‌های سنی مختلف داریم از این رو احتمال دارد که فدراسیون تمرکزش را بر روی المپیک و مسابقات متعددی که بعد از آن وجود دارد، بگذارد."

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • وعده رئیس کمیته فوتسال برای تمدید قرارداد شمسایی
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • رسمی؛ حسن یزدانی بدون مسابقه به المپیک پاریس می رود
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان