Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-27@17:30:12 GMT

اولتیماتوم پلیس به اخلال‌گران اقتصادی

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۴۹۳۵

به گزارش فارس، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در همایش نقش امنیت در اقتصاد ملی و رونق تولید اظهار داشت: به دنبال یک نگاه هم‌افزا، وحدت‌بخش و یک حرکت جهادی و جدی در این مسیر هستیم که اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب را عملیاتی کنیم.

فرمانده انتظامی پایتخت، سرلوحه قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب برای غلبه بر مخاطرات اقتصادی، تعامل، هم‌زبانی و همدلی بین صنعتگران، دستگاه قضایی و پلیس را از جمله اهداف همایش نقش امنیت و اقتصاد ملی و رونق تولید دانست و گفت: استفاده از ظرفیت‌های نخبگان کشور و حمایت همه‌جانبه از تولیدکنندگان و صنعتگران، ایجاد تعامل بین نخبگان و فعالان اقتصادی با ناجا، برنامه‌ریزی برای برخورد با قاچاق کالا و ارز و مفسدین اقتصادی، توسعه گفتمان‌سازی در ایجاد امنیت اقتصادی، کنترل نظارت و شناسایی مفسدان اقتصادی و سیاست‌گذاری و اقدامات ایجابی پلیس از جمله دیگر اهداف این همایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این مطلب که ناجا به عنوان رکن اصلی استقرار نظم و امنیت کشور در کنار قوه قضائیه و دولت به دنبال ایفای نقش اساسی خود در این زمینه است، اظهار داشت: در صدد هستیم تا حمایتی همه‌جانبه از رونق تولید داشته باشیم و با یاری صنعتگران و مردم،‌ اقتصادی درون‌زا، متکی بر غیرت و همت را با استفاده از خرد جمعی در راستای تولید ملی داشته باشیم.

سردار رحیمی به عده‌ای معدود که به دنبال سوءاستفاده و فساد هستند هشدار داد که نیروی انتظامی در راستای وظایف قانونی خود با جدیت و اشراف کامل مقتدرانه و بنا بر قانون برخوردی قاطع خواهد کرد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۴۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲تن شکر قاچاق در رودسر

سرهنگ "سید جلال‌الدین جوانمردی" با اعلام اینکه قاچاق کالا یکی از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی و افزایش مشاغل کاذب در جامعه محسوب می‌شود، اظهار‌داشت:پلیس در برخورد با فعالیت‌های اقتصادی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.


وی در ادامه با بیان اینکه ماموران آگاهی با انجام تحقیقات نامحسوس از دپو مقدار زیادی شکر قاچاق داخل یک انبار در بخش رحیم‌آباد مطلع شده و موضوع را مورد پیگیری قرار دادند، افزود: پلیس به آدرس محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این مکان، ۲ تن و ۵۰۰ کیلوگرم شکر قاچاق را کشف کرد.


فرمانده انتظامی شهرستان رودسر ارزش این کشفیات را طبق نظر کارشناسان، ۷۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و بیان‌داشت: در این راستا متهم ۳۶ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شد.


این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات پلیس در خصوص جلوگیری از ورود قاچاق و برخورد جدی با مجرمان این حوزه به صورت مستمر ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • مجلس به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • قالیباف به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • کشف بیش از ۲ هزار قوطی نوشیدنی انرژی‌زا قاچاق در هشترود
  • مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد
  • کارگران اساس و بنای رونق تولید و پیشرفت جامعه هستند
  • دلیل اهمیت تقویم اقتصادی فارکس
  • نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی
  • کشف ۳۱ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق در کرمان
  • کشف ۲تن شکر قاچاق در رودسر