Web Analytics Made Easy - Statcounter

فعال جنبش مقاومت اسلامی نیجریه گفت: شیخ زکزاکی راه امام خمینی(ره)را طی می‌کند و به همین دلیل رژیم صهیونیستی و دولت نیجریه او را اذیت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، جومای احمدکروفی در «دومین کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری با محوریت تروریسم دولتی آمریکا و انتقام سخت» که صبح امروز در لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار شد، اظهار کرد: پس از فاجعه زاریا در نیجریه که جانباز شدم، از طرف دفتر رهبر ایران برای درمان به ایران آمدم، شهید سلیمانی به دیدار بنده آمد و یک بار این شهید را زیارت کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: موضوع تروریسم دولتی آمریکا باید در میان مسلمانان جهان بررسی شود. ابلیس از زمان خلقت هدم تا الان به دشمنی می‌پردازد و باید جنایات ابلیس تبیین شود. امروز نور ایمان و روشنایی از ایران به جهان ساطع می‌شود و بابت این مسئله خدا را شاکر هستیم.

فعال جنبش مقاومت اسلامی نیجریه، نویسنده و کارگردان بیان کرد: شهید سلیمانی با فعالیت‌های گسترده خود در منطقه فقط به شیعیان خدمت نکرد بلکه به تمام مستضفان جهان به خدمت پرداخت و اجر زحمات خود را با شهادت در راه خدا گرفت.

احمدکروفی عنوان کرد: هر شخصی که در جهان آزاده است باید آماده فداکاری باشد، ما آماده‌ایم در راه اسلام جان خود را فدا کنیم و افتخار می‌کنیم که شهید شویم و سرانجام ما، شبیه شهید سلیمانی باشد.

وی خاطرنشان کرد: در همین روزها برای شیخ زکزاکی در نیجریه تظاهرات برگزار می‌شود، شیخ مجروح ما در بدترین شرایط توسط دولت نیجریه در زندان است، ۶ فرزند خود را در راه خدا داده و خود و همسرش مجروح شده‌اند. این دولت ارتباط صمیمی با اسرائیل دارد. شیخ زکزاکی راه امام خمینی(ره)را طی می‌کند و به همین دلیل اسرائیل و دولت نیجریه او را اذیت می‌کنند.

فعال جنبش مقاومت اسلامی نیجریه بیان کرد: شهادت سردار سلیمانی باعث اتحاد بیشتری در دنیای اسلام شده است. اقدامات موثر و قوی ایشان در زمان زنده بودن او، باعث وحدت میان مسلمانان بود اما شهادت قاسم سلیمانی موجب شده که قلب‌های جهان اسلام به یکدیگر خیلی نزدیک شوند.

انتهای پیام/۴۱۱۸/4112/

منبع: آنا

کلیدواژه: سردار سلیمانی شیخ زکزاکی کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۵۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود

به گزارش جماران؛ بیت امام خمینی (س) در اطلاعیه ای اعلام کرد:

انا لله و انا الیه راجعون

در نهایت حزن و اندوه به اطلاع می رساند بانوی با فضیلتی از خاندان علم و تقوا، صبیه مرحوم آیت الله حاج شیخ مرتضی حایری یزدی و همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی، عروس امام راحل مرحومه معصومه حایری یزدی در جوار رحمت الهی آرام گرفت. 

مراسم تشییع پیکر آن مرحومه روز شنبه ساعت ۱۰ صبح از مسجد نو به سمت حرم مطهر و مراسم ختم همان روز بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدا (خیابان صفاییه) برگزار خواهد شد. شرکت عموم طبقات مومنین بویژه روحانیت معظم موجب شادی روح آن مرحومه و تسلی خاطر بازماندگان خواهد بود.

بیت امام خمینی (س)

دیگر خبرها

  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • همسر آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت
  • عروس ارشد امام(ره) درگذشت
  • همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت
  • عکس| عروس امام خمینی (ره) کیست؟/ همسر سیدمصطفی خمینی درگذشت
  • عروس امام خمینی درگذشت
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)