Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین پروژه جامع مدیریت یکپارچه خطوط لوله دریایی (PIMS) صنعت نفت و گاز کشور در شرکت نفت فلات قاره ایران استقرار یافت.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت فلات قاره ایران، به‌منظور رعایت الزام‌های بین‌المللی و ملی در زمینه بهره‌برداری استاندارد، ایمن و مستمر از خطوط لوله گازی میدان سلمان، پروژه استقرار نظام مدیریت یکپارچه خطوط لوله (Pipeline Integrity Management System) جمع‌آوری، انتقال و صادرات گاز میدان سلمان با مشارکت یک شرکت نروژی و شرکت فناوری خطوط لوله (Pipeline Technology) به‌عنوان نخستین پروژه جامع  PIMS صنعت نفت ایران با مدیریت و راهبری واحد تعمیرات تاسیسات دریایی مدیریت امور تولید شرکت نفت فلات قاره انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پروژه همه ماژول‌های مربوط به استقرار PIMS در سطح بین‌المللی در قالب گزارش جامع مطالعات یکپارچه خطوط لوله یادشده به‌صورت مجزا انجام و همه اطلاعات ساخت، بهره‌برداری، بازسازی، تعمیرات و... در قالب یک بانک داده اطلاعاتی و نرم‌افزاری مبنی بر اطلاعات مکانی GIS و مدل داده UPDM با همکاری و نظارت همکاران واحد ICT نصب شد.

گفتنی است دوره آموزشی اصول مدیریت یکپارچه لوله و کاربری از نرم‌افزار مربوطه نیز با حضور کارشناس واحدهای مرتبط ستادی و مناطق سیری و لاوان برگزار شد.

با انجام این پروژه، گام نخست در مسیر استقرار نظام جامع مدیریت یکپارچه خطوط لوله دریایی به عنوان بخشی از نظام مدیریت یکپارچه دارایی‌ها (AIMS) در شرکت نفت فلات قاره ایران برداشته شد.

منبع: شانا

کلیدواژه: خطوط لوله دریایی میدان سلمان صنعت نفت شرکت نفت فلات قاره ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۵۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، امین درخشان ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: از اهداف برگزاری این کارگاه، ساماندهی و بسط و گسترش نظام مند امور قرآنی در استان است.

وی با بیان اینکه یک سامانه راهبر و پشتیبان برای مؤسسات قرآن و عترت می‌تواند نقش بسزایی در این زمینه ایفا کند، گفت: در راستای بهره‌وری هرچه بیشتر مدیران محترم مؤسسات قرآن و عترت استان این کارگاه برگزار و در آن آشنایی و استفاده بهینه از سامانه جامع امور قرآنی با حضور مدیران مؤسسات قرآن و عترت استان انجام شد.

درخشان تصریح کرد: رصد مسائل قرآنی در سطح کلان می‌تواند گام مهمی برای تحقق مسائل قرآنی و تصمیم‌گیری‌های کلان برای متولیان و مروجان امور قرآنی در جامعه باشد.

کد خبر 6098257

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه آب‌رسانی مجتمع شهدای هزارجریب گلوگاه
  • اجرای هزار میلیارد تومان پروژه در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت
  • کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد
  • از ۵ قاره در کنفرانس صنعت هسته‌ای شرکت کرده اند
  • شبکه آب ۲۸ روستای سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان متصل شد
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در ۱۴۰۲
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در سال ۱۴۰۲
  • مزایا و معایب استفاده از لوله مانیسمان و لوله اسپیرال به عنوان لوله گازی چیست ؟
  • با انتخاب یک تلفن سانترال حرفه ای، کسب و کارتان را مدیریت کنید
  • آب شرب ۲۵ هزار نفر در بهمئی پایدار شد