Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@15:52:32 GMT

رونمایی از وزن جدید کاکس در فاینال ایکس

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۵۲۵۶

رونمایی از وزن جدید کاکس در فاینال ایکس

باوجودی که تصمیم اغلب ستارگان اوزان غیرالمپیکی کشتی برای انتخاب وزن المپیکی تا امروز روشن شده، جیدن کاکس همچنان در مورد وزن جدیدش صحبت نکرده است. ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جیدن کاکس رقیب فینال علیرضا کریمی در رقابت‌های وزن 92 کیلوگرم مسابقات کشتی جهانی 2019 نور سلطان، هنوز در مورد اینکه قصد بازگشت به وزن 86 کیلوگرم را خواهد داشت و یا در وزن 97 کیلوگرم به رقابت خواهد پرداخت، صحبتی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این خصوص هومن توکلیان سرپرست ایرانی تیم ملی کشتی آمریکا به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: هر چه از کاکس در مورد وزنش می‌پرسند، اعلام نمی‌کند که در 86 کیلوگرم می‌خواهد کشتی بگیرد و یا در 97 کیلوگرم. او گفته در رقابت‌های فاینال ایکس (مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آمریکا) مشخص خواهد کرد در چه وزنی به رقابت خواهد پرداخت.

حضور 5 تیم خارجی در رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی

آمریکایی‌ها در وزن 86 کیلوگرم دیوید تیلور را دارند که قهرمان دنیاست و در مسابقات جهانی 2018 بوداپست با شکست حسن یزدانی در مبارزه اولش، مدال طلا را از آن خود کرد. در وزن 97 کیلوگرم نیز اسنایدر قهرمان جهان و المپیک که سابقه شکست رشید سعدالله‌یف در فینال مسابقات جهانی 2017 را دارد، مدعی است که البته او در مسابقات جهانی 2019 نورسلطان مغلوب شریف شریف‌اف آذربایجانی شد و اخیراً نیز در مسابقات بین المللی پلیکونه ایتالیا مقابل محمدحسین محمدیان ضربه فنی شد.

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۵۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا

کاروان تیم ملی بوکس کشورمان ساعت ۴ صبح بامداد پنجشنبه و از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) راهی محل برگزاری پیکار‌های امید آسیا در آستانه قزاقستان شدند.

امیر حسین پیشرو بوکسور ملی پوش ساروی که چندین عنوان قهرمانی کشور در کارنامه ورزشی خود دارد نیز در این رویداد ورزشی به رقابت خواهد پرداخت.

رقابت‌های قهرمانی امید آسیا از روز شنبه هشتم اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نتایج فینال پنج وزن نخست مشخص شد
  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس
  • کشتی فرنگی جام تختی| نتایج فینال ۵ وزن نخست اعلام شد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۶ اردیبهشت
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • رقابت ۲۳۰۰ دختر کاراته‌کا در همدان+فیلم
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • راهیابی ۲ کشتی گیر نونهال آباده‌ای به مسابقات کشوری
  • اعزام پسران کشتی فرنگی قم به جام بین المللی صفوی