Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-04@06:28:45 GMT

کلاهبردار ۲۰ هزار دلاری در تله پلیس

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۵۳۹۴

کلاهبردار ۲۰ هزار دلاری در تله پلیس

به گزارش صداوسیما، فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی مراجعه فردی به پلیس آگاهی و طرح شکایت مبنی بر کلاهبرداری از وی از سوی فردی با جعل عنوان و سوء استفاده از اعتماد وی به ارزش ۲۰ هزار دلار، موضوع در دستور کار کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی قرار گرفت.

سردار سید محمود میرفیضی افزود: با انجام تحقیقات از مال باخته که دارای یک واحد صنفی صرافی بوده، مشخص شد، فردی با مراجعه به این صرافی و معرفی خود به عنوان پزشک فوق تخصص از آمریکا با پاسپورت آمریکایی نیازمند دلار است که با سوء استفاده از اعتماد مالباخته، اقدام به کلاهبرداری ۲۰ هزار دلاری از این صرافی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات ویژه پلیسی متهم به جعل عنوان و کلاهبرداری شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.

سردار میرفیضی از تشکیل پرونده برای متهم و تحویل به مرجع قضائی خبر داد و افزود: همواره افراد کلاهبردار با ظاهری موجه و فریبنده ضمن جلب اعتماد افراد با مهندسی اجتماعی به هدف و مقصود مجرمانه خود می‌رسند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۵۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در چالوس

سرهنگ محسن سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: در پی کسب خبری مبنی بر هتک حرمت و حیثیت از سوی یک صفحه اینستاگرامی با انتشار تصاویر کاندیدا‌ها و تمسخر آنان و انتشار اخباری تحت عنوان افشاگری بر علیه برخی افراد ومسئولان با هدف تشویش اذهان عمومی در زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، متهم شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ سلیمانی گفت: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و سپس روانه زندان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بر دستان کلاهبردار میلیاردی
  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بردستان کلاهبردار میلیاردی
  • فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد
  • فرد هتاک فضای مجازی در چالوس دستگیر شد
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در چالوس
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیارد ریالی به کشور
  • کلاهبردار سابقه‌دار اشنویه‌ای دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در چناران
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور