Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیئت نجات و غریق استان اصفهان گفت: بیشترین غرق شدگی مربوط به شهرستان ها و در حوضچه های باغات شاهد هستیم ولی امیدواریم این معضل به زودی با رایزنی هایی که در شهرستان ها از طریق روسای هیئت های شهرستانی داشته ایم مرتفع خواهد شود

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن تابش فر صبح امروز _ سه شنبه یک بهمن‌ماه_ در مجمع انتخاباتی هیئت نجات غریق و غواصی استان استان اصفهان که در محل سالن ورزشکاران برگزار شد با تاکید بر اینکه آموزش همیشه سرلوحه وظایف هیئت نجات غریق بوده است، اظهار کرد: از چهار سال پیش اهدافمان را با این موضوع آموزش شروع کردم که با توجه مسئولیت خطیر هیئت نجات غریق بیشتر برنامه ها را به آموزش سوق دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آموزش هیئت اصفهان جایگاه خوبی در کشور بدست آورد که مدیون تلاش همه دوستان در هیئت نجات غریق هستیم.

وی ادامه داد: در کل استان در اکثر شهرستان های استان اصفهان دارای مدرسین فعال نجات غریق هستیم. گاهاً برای یک نفر کلاس آموزشی برگزار کرده ایم. امسال مهمترین وظیفه ما بحث نظارتی خواهد بود. استان اصفهان اولین استانی بود که مانور نظارت و مانور را در تک تک استخرها انجام دادیم که نتایج خوبی هم گرفتیم.

تابش فر با تشکر از پیشکستوان هیئت غریق نجات، تصریح کرد: بیشترین غرق شدگی مربوط به شهرستان ها و در حوضچه های باغات شاهد هستیم ولی امیدواریم این معضل به زودی با رایزنی هایی که در شهرستان ها از طریق روسای هیئت های شهرستانی داشته ایم مرتفع خواهد شود. کمک صدا و سیما در این راستا می تواند خیلی به ما کمک کند.

کد خبر 406801

منبع: ایمنا

کلیدواژه: صدا و سیما شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۵۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب تله‌های فرمونی برای پایش آفات در شهرستان بن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، سعید اسدی گفت: تله‌های فرمونی به منظور جلب آفات برای تعیین زمان مناسب مبارزه با آفاتی مانند کرم سیب، سرشاخه خوار هلو، کرم آلو و کرم خراط گردو و همچنین ردیابی مگس مدیترانه‌ای توسط کارشناسان حفظ نباتات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بن در سطح باغات شهرستان نصب شدند.
مدیر جهاد کشاورزی بن افزود: این اقدام منجر به صدور اطلاعیه‌های پیش آگاهی در خصوص کنترل آفات می‌شود.
وی گفت: با توجه به سطح چشمگیر باغات شهرستان تعیین زمان دقیق مبارزه با آفات و اطلاع رسانی به بهره برداران یکی از رسالت‌های مهم جهاد کشاورزی است.

دیگر خبرها

  • فوت یک دختربچه درپی غرق شدگی در کانال آب تیران
  • شوش و کرخه خوزستان بدون اکیپ مجهز غریق نجات هستند
  • پوشش مناطق خطرآفرین دریا در دستور کار طرح سالم‌سازی
  • بالاترین آمار حیوان گزیدگی در کشور را این استان دارد | بیشترین گزیدگی ها مربوط به کدام حیوان است؟
  • غرق شدگی ۵ نفر در شهرستان‌های فارس
  • ذخیره کنونی سدهای کرمانشاه ۸۷۳.۵ میلیون مترمکعب است
  • بیش از ۱.۷ میلیارد مترمکعب آورد سدهای استان کرمانشاه
  • شهرستان تکاب میزبان اولین اردوی ۴ روزه آماده سازی تیم نجات غریق آقایان
  • نصب تله‌های فرمونی برای پایش آفات در شهرستان بن
  • نصب تله‌های فرمونی جهت پایش آفات در شهرستان بن