Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مولوی عبدالغنی دهانی» مدرس حوزه علمیه اهل سنت زاهدان در گفت‌و گو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب پیرامون سیل اخیر سیستان و بلوچستان و کمک رسانی نهاد‌های مختلف به این استان اظهار داشت: سیلی که در منطقه سیستان و بلوچستان رخ داد تخریب وسیعی را در بر داشته، چرا که این منطقه قبل از سیل هم دچار محرومیت هایی بوده که با این اتفاق، محرومیت ها گسترده تر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: با این وجود مردم چه در داخل استان و چه در شهرهای دیگر، به صورت خود جوش و با تمام وجود به کمک سیل زدگان شتافتند و هرکس برحسب توانایی خود به مناطق سیل زده کمک کرده است؛ در کنار مردم سازمان‌ها و ارگان هایی همانند هلال احمر، ارتش، سپاه قدس پاسداران انقلاب اسلامی، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بسیج طلاب، بسیج اصناف، بنیاد مسکن و... خدمت رسانی کردند تا بتوانند قدری از درد مردم را بکاهند.

مدرس حوزه علمیه اهل سنت زاهدان تصریح کرد: تاکنون خدمات خوب و مناسبی به مردم سیل زده ارائه شده است و این حس انسان دوستانه ای که در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان مشاهده می‌شود، ربطی به شیعه بودن و اهل سنت بودن، ندارد؛ همه با همیاری هم به کمک این مردم مظلوم شتافته اند.

مولوی دهانی با تاکید بر این نکته که امداد رسانی به مناطق سیل زده، باید بعد از فروکش کردن سیل هم ادامه داشته باشد، گفت: دولت باید در کنار مردم به فکر نوسازی زیر ساخت‌ها، بازسازی جاده هایی که در مناطق سیل زده آسیب دیده اند و همچنین خانه های ویران شده باشد و نیازهای مردم را بعد از سیل نیز تامین کند.

مدرس حوزه علمیه اهل سنت زاهدان در پایان خاطر نشان کرد: در برخی از مناطق حادثه دیده نواحی وجود داشت که به دلیل صعب العبور بودن آن، دسترسی و خدمت رسانی به مردم کار بسیار دشواری بود، اما خوشبختانه با کمک سپاه قدس، بالگردهایی به این مناطق اعزام شد که به وسیله آنها کمک رسانی به این مردم به خوبی صورت گرفت و با تأسیس بیمارستان صحرایی در مناطق سیل زده، تقریبا هیچ روستایی باقی نمانده است که سپاه به آنجا خدمات رسانی نکرده باشد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۵۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چیلیندری مدرن میراثی از دیتونا : بهترین مثال برای وقتی که درست می سازی و 50 سال بعد هم جوابه! (+تصاویر)

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: یک فراری که احتمالا ندیده اید! (+عکس)

دیگر خبرها

  • امام صادق(ع) در گسترش مذهب شیعه نقش برجسته ای داشتند
  • پایان فراق پس از ۳۸ سال/ شهید رنجنوش در همدان آرام رفت
  • لرستان؛ سوگوار و عزادار شهادت صادق آل عبا (ع)
  • یک قلب بزرگ پشت این چهره؛ دیگو کوستا در نقش قهرمان سیل‌زدگان برزیل / عکس
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • امام صادق(ع) در مناظرات آموزگار اخلاق و ادب بودند
  • چیلیندری مدرن میراثی از دیتونا : بهترین مثال برای وقتی که درست می سازی و 50 سال بعد هم جوابه! (+تصاویر)
  • «با مردم»، نماهنگ جدید مهدی رسولی منتشر شد + دانلود
  • هرمزگان پیشتاز در ابتکار و تحول قضائی