Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین صبوری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در مجموع چهار میلیون و  ۴۰۴ هزار و ۴۷مشترک برق در تهران وجود دارند که از این تعداد ۹۸.۸۲ مشترک خواستار دریافت پیام کوتاه صورتحساب برق هستند.
 وی افزود: مشترکان همچنین از طریق سامانه تلفنی ۱۵۲۱ و سایت شرکت توزیع نیروی برق می توانند از میزان بدهی برق مصرفی اطلاعات کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با اشاره به تاکید ریاست جمهوری در راستای تحقق دولت الکترونیک و حقوق شهروندی بیان داشت: به استناد ماده ۵ آیین‌نامه گسترش بهره‌برداری از خدمات پول الکترونیکی مصوب سال ۱۳۸۴ هیئت وزیران ، کلیه سازمان های صادرکننده قبوض پرداخت و دریافت موظفند تمهیدات لازم را برای پرداخت و دریافت الکترونیکی با استفاده از ابزارهای مختلف را فراهم سازند.
وی ادامه داد: پروژه ملی قبض سبز در خردادماه امسال توسط وزیرنیرو رونمایی و فرآیند حذف قبوض کاغذی طبق ضوابط اجرائی شده است.
صبوری خاطر نشان کرد: کاهش مصرف کاغذ و حفظ محیط زیست، کاهش سفرهای درون شهری وکاهش مصرف سوخت، توسعه دولت الکترونیک ، ایجاد امکان ارتباط وسویه با مشترکان، ارتقاء سطح خدمات  به مشترکان، بهبود پوشش قرائت، کاهش تلفات غیرفنی ،تسهیل وتسریع در پرداخت صورتحساب، صرفه جویی ماشین آلات و چاپ قبض  از جمله اهداف اجرایی این پروژه ملی بود.
به گفته وی، این شرکت جهت اجرای صحیح پروژه حذف قبض کاغذی و جلب رضایت مشترکان در سه محور اقدامات پیش از اجرای طرح، ایجاد زیر ساخت لازم جهت ارائه مناسب خدمات الکترونیکی و تمهیدات در خصوص تسهیل درپرداخت غیرحضوری را دنبال می کند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 برق پایتخت پول دولت الکترونیک محیط زیست قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۶۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور

حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر گفت: پارسال ۹۰۶ هزار و ۹۶۸ نفر متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج بودند که از این تعداد ۸۶ درصد تسهیلات خود را دریافت کردند و ۱۴ درصد باقیمانده در نوبت دریافت هستند.

او افزود: سال گذشته ۱۶۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از سوی بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوان اظهار امیدواری کرد با تدبیر بانک مرکزی، امسال شاهد ایجاد صف‌های طولانی برای دریافت وام ازدواج در کشور نباشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • پیام کوتاه رونالدو پس از پیروزی با النصر
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات مهندسی
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات فنی و مهندسی
  • چگونگی مردمی‌سازی توسعه بالادست صنعت نفت و گاز با توان بخش خصوصی و سرمایه‌های خرد مردمی
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • افزایش ۲.۵ درصدی مشترکان برق
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند
  • زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور