Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، نیلوفر اردلان، پیش از اعزام به تورنمنت کافا گفت: تیم هایی که در تورنمنت کافا حضور دارند تیم‌هایی هستند که بیشتر در فوتبال حضور دارند. با توجه به اینکه هیچکدام از تیم ها به غیر از ازبکستان که تیم ملی فوتسال بزرگسالان دارد، مابقی تیم ها تلفیقی از بازیکنان فوتبال و فوتسال خود را به میدان خواهند آورد و امسال برای اولین سال است که تیم فوتسال را تشکیل دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ازبکستان چه در فوتبال و فوتسال بازیکنان توانمندی دارد و فکر می کنم بازی با ازبکستان برایمان تا حدودی مشکل ساز باشد.

وی هدف از حضور در این تورنمنت را کسب تجربه مطرح کرد و گفت: این تیم بعد از دو سال شکل گرفته و یکسری از بازیکنان در دو سال قبل در کنار بازیکنان جدید در اردوی تیم ملی حضور دارند. این بازیکنان به هیچ عنوان سابقه بازی ملی نداشته و بدون شک به این تورنمنت می توان به چشم مسابقات تدارکاتی خوبی نگاه کرد.

اردلان ادامه داد: چرا که بازیکنان تجربه کسب می کنند و کادر فنی نیز مشکلات، نقاط ضعف و قوت تیم را شناسایی می کند. علاوه بر کسب تجربه صد در صد به فکر نتیجه و کسب مقام هستیم اما همانطور که در بالا اشاره کردم بسیاری از بازیکنان اولین بازی ملی خود را تجربه خواهند کرد.

بانوان ایران در رقابت های کافا با تیم های ملی فوتسال جوانان ازبکستان، ترکمنستان، افغانستان، ترکمنستان و تاجیکستان دیدار می کنند. بازی ها به صورت دوره ای در یک گروه ۶ تیمی برگزار می شود.

کد خبر 4831494 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: نیلوفر اردلان فوتسال بانوان تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال امید ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد المپیک 2020 توکیو تیم ملی والیبال ایران باشگاه پرسپولیس وزارت ورزش و جوانان جام تختی یحیی گل محمدی والیبال فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۶۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از جشن قهرمانی تیم ملی دختران زیر ۱۸ سال ایران در تورنمنت کافا

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تصاویری از جشن قهرمانی تیم ملی دختران زیر ۱۸ سال ایران در تورنمنت کافا
  • با صعود به فینال برند ایران حفظ شد/ قهرمانی نیاز فوتسال ایران است
  • شمسایی: هیچوقت از پنالتی‌ها خوشم نمی‌آمد
  • شمسایی: مشتاقانه منتظر فینال و هواداران تایلندی هستم
  • بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند
  • صحبت‌های شمسایی پس از صعود به فینال آسیا
  • شمسایی: بازی در آسیا سخت و نزدیک شده است
  • شمسایی: بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند
  • تیم ملی فوتسال ایران فینالیست شد/ یک گام تا قهرمانی در قاره‌کهن
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی