Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان گفت: جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی امروز سه شنبه یکم بهمن با حضور رئیس شورای سلامت و دیگر اعضای این شورای برگزار شد.

او با بیان اینکه سلامت مردم از مهم‌ترین اموری است که باید با تعامل و همکاری بین مردم و مسئولین، مسائل و مشکلات مرتفع شود افزود: ارتقاء شاخص‌های بهداشتی در شهرستان یک امر بسیار مهم است و با اشاره به موارد مطرح شده توسط اعضای کارگروه خواستار همکاری و هماهنگی تمامی ادارات در این خصوص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیلاوی بر بازدید مستمر کارشناسان بهداشت از مراکز مرتبط با سلامت مردم تاکید و تصریح کرد: سلامت مردم در اولویت اول تمامی امور شهرستان قرار دارد و آموزش در جهت ارتقاء سطح سلامت جامعه را بسیار مهم است و تشکیل این دوره‌ها در مدارس، ادارات و حتی مراکز کشاورزی الزامی است.

فرماندار دشت آزادگان بیان کرد: در ادامه این جلسه، حکیم عطشانی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ضمن ارائه گزارش مفصلی از خدمات و برنامه بازدید‌های مکرر کارشناسان این مرکز از سطح شهر‌ها و روستا‌ها و نیز برنامه‌هایی که در جهت بهبود وضعیت سلامت در شهرستان اجرا شده خواستار همکاری بیش از پیش تمامی ادارات شهرستان شد.

به گفته این مقام مسئول، همه ادارات و ارگان‌های باید به منظور ارتقای سطح کمی و کیفی وضعیت بهداشتی شهروندان تلاش نمایند و البته برای تحقق این مهم تلاش، اهتمام و تعامل شهروندان نیز بسیار موثر و سودمند خواهد بود و به بیان گزارشی از مصوبات جلسات قبل و همچنین بررسی مشکلات بهداشتی موجود در سطح شهرستان و ارائه راهکار‌های مناسب جهت حل این مشکلات و چالش‌های این حوزه پرداخت.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای سلامت امنیت غذایی مشکلات بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۶۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلامت هوای کلانشهر مشهد در پانزدهمین روز اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  براساس اطلاعات دریافتی از مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد هوای این کلانشهر با میانگین شاخص کلی کیفیت هوای ۲۴ ساعته امروز شنبه ۱۵ با ۸۷‌ای کیو آی سالم و در وضع  قابل قبول است.

این در حالیست که هوای این کلانشهر با شاخص کیفیت لحظه‌ای هوای   ۱۱۰‌ای کیو آی،   هم  اکنون ناسالم  و در وضع هشداربرای افراد حساس است.

به شهروندان توصیه شده است:
با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در حفظ سلامت هوای شهر بکوشند.

هوای مشهد و بعضی شهرهای خراسان رضوی هم اکنون بارانی است سامانه بارشی تا عضر امروز در استان فعال است.

رسالت، لشکر، ویلا، سجاد، صدف، خیام جنوبی، چمن، شهر، امامیه، کریمی، خیام شمالی، پایانه امام رضا (ع)، مفتح، ماشین‌ابزار، آوینی و سرافرازان ایستگاه‌های فعال سنجش آلودگی هوا در مشهد است.

قرار داشتن شاخص کلی کیفیت هوا بین ۱۰۱ تا ۱۵۰ ای. کیو. آی به معنای آلودگی هوا برای افراد حساس و کودکان و از ۱۵۱ تا ۲۰۰ ای. کیو. آی نیز به معنای آلوده برای همه سنین است.
شاخص کلی کیفیت هوا از ۲۰۱ تا ۳۰۰ ای. کیو. آی هوا را در وضع اضطرار و بالاتر از عدد ۳۰۰ در وضع بحرانی قرار می‌دهد.
شاخص کلی کیفیت هوا تا ۵۰ ای. کیو. آی به معنای وضع پاک هوا و بین ۵۱ تا ۱۰۰ ای. کیو. آی به معنای هوای سالم است.

دیگر خبرها

  • سلامت هوای کلانشهر مشهد در پانزدهمین روز اردیبهشت
  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • لزوم اجرای وعده صادق اقتصادی در کشور
  • لزوم توجه به توسعه باغات زیتون در شهرستان رودبار
  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت
  • سرمایه گذاری برای سواد سلامت خبرنگاران، دارایی عظیمی برای جامعه محسوب می‌شود
  • اعلام آمادگی وزارت بهداشت برای همکاری در تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت در قاره آفریقا
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس