Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا کچوئیان، عضو هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان از پایان رسیدگی به اعتراضات مهارت آموزان آزمون جبرانی اصلح برگزار شده در ۲۹ آذر گذشته خبر داد و گفت: مرکز سنجش دانشگاه فرهنگیان، با دریافت اعتراض‌های ثبت شده در سامانه هدف، با برپایی گروه‌های متخصص در این مرکز نسبت به بررسی اعتراضات اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کچوئیان افزود: فردا (چهارشنبه، دوم بهمن) نتایج نهایی ارزشیابی جامع صلاحیت‌های حرفه‌ای مهارت آموزان ماده ۲۸ اعلام می‌شود. مهارت آموزان معترض می‌توانند با ورود به سامانه هدف به نشانی hadaf.cfu.ir از نتیجه قطعی آزمون مطلع شوند.

این مقام مسئول، خطاب به مهارت آموزان تاکید کرد: این افراد ظرف یک هفته بعد از اعلام نتایج باید برای پیگیری امور استخدامی به اداره کل آموزش و پرورش سهمیه محل خدمت خود مراجعه کنند.

عضو هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان بیان کرد: مسئولیت عدم مراجعه به موقع مهارت آموزان به ادارات مربوطه بر عهده خود این افراد است.

کچوئیان، در پایان تصریح کرد: با توجه به پایان فرصت‌های قانونی برای گذراندن دوره مهارت آموزی و برگزاری آزمون جامع اصلح در دو مرحله اصلی و جبرانی، همچنین ضوابط و مقررات مندرج در آگهی‌های استخدامی مد نظر وزارت آموزش و پرورش، آن دسته از مهارت آموزانی که موفق به گذراندن دوره مهارت آموزی یک ساله نشده و بنا به دلایل مختلف در آزمون‌های جامع برگزار شده، شرکت نکرده و یا نمره فبولی در این آزمون‌ها را کسب نکرده اند؛ به منظور تعیین تکلیف و تصمیم گیری نهایی به وزارت آموزش و پرورش معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش مهارت آموزان آزمون سراسری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۶۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ در نیمه مرداد

به گزارش حوزه سایر رسانه‌های خبرگزاری تقریب، عبدالرسول پورعباس امروز ۶ اردیبهشت در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه الزهرا در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آزمون سراسری به سلامت در کل کشور آغاز شده است و فقط در یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان که سیل آمده ارتش جمهوری اسلامی با امکانات خود به کمک آمده و داوطلبان را جابه جا می‌کند.

وی درباره آزمون فرهنگیان خاطرنشان کرد: در هر پنج گروه آزمایشی علاوه بر دفترچه اختصاصی دروس مختلف دفترچه مختص پذیرش دانشجو معلم (فرهنگیان) نیز توزیع می‌شود و داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به سوالات آن دفترچه پاسخ دهند. تعداد ۶۶۰ هزار نفر در مجموع متقاضی آزمون اختصاصی فرهنگیان هستند.

پورعباس افزود: داوطلبان در این مقطع زمانی به دلیل اینکه در اردیبهشت ماه کنکور را برگزار کرده‌ایم از آمادگی بیشتری برخوردار هستند و از این آمادگی استفاده می‌کنند و در تیرماه نیز در آزمون شرکت می‌کنند. ضمن اینکه نمرات کنکور ۱۴۰۲ نیز همچنان معتبر است، بنابراین در مقطعی که باید انتخاب رشته صورت بگیرد، یا به انتخاب خود داوطلب و یا به انتخاب سازمان سنجش ۴ نمره برای داوطلبان قابل استفاده است.

رئیس سازمان سنجش درباره زمان اعلام نتیجه اولیه کنکور ۱۴۰۳ گفت: کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد ماه اعلام می‌شود و چند روز پس از فرایند آن انتخاب رشته آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳  
  • زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ مشخص شد
  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳
  • اعلام زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳
  • اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ در نیمه مرداد
  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می شود
  • دانش‌آموزان امسال ۳ نوع مهارت را فرا می‌گیرند
  • آغاز ثبت‌نام دوره‌های مهارت آموزی نومعلمان در دانشگاه فرهنگیان
  • گلایه داوطلبان از عدم فعالسازی گزینه ثبت نام آزمون ترمیم معدل در سایت مای مدیو