Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ پاسدار علی خالقیان معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه راهیان نور بعد از راهپیمایی اربعین یکی از بزرگترین رویداد‌های فرهنگی و مذهبی کشور است که در تربیت جوانان و نوجوانان تاثیر گذار است گفت: امسال یک هزار دانش آموز دختر استان سمنان به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در اردو‌های راهیان نور می‌توان دانش آموزان را با سبک زندگی رزمندگان، شهدا و فرماندهان دفاع مقدس آشنا کرد افزود: با توجه به مشکلات اعتباری امسال اردوی راهیان نور پسران نیز انجام می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) با بیان اینکه طی جلسات متعدد با اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان اردو‌های راهیان نور دانش آموزان پسران استان از ۲۳ بهمن ماه امسال آغاز می‌شود تصریح کرد: دانش آموزان پسر استان سمنان در اردوی راهیان نور جنوب کشور از یادمان‌های فتح المبین، شلمچه، طلائیه و غیره بازدید می‌کنند.

سرهنگ خالقیان در پایان با بیان اینکه یکی از راه‌هایی که می‌تواند زمینه ساز تربیت جوانان و نوجوانان با روحیه جهادی و انقلابی شود اردو‌های راهیان نور است گفت: امسال یک هزار نفر از دانش آموزان پسر استان سمنان به این اردوی فرهنگی و مذهبی اعزام می‌شوند.

انتهای پیام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهیان نور آموزش و پرورش سپاه پاسداران روحیه انقلابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۶۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصویر) تصویری از کادوی دانش آموزان عشایر به معلمشان

این عکس با این نوشته «شاید براتون جالب باشه بدونید معلمای عشایر برا روز معلم، چی هدیه میگیرن» در شبکه اجتماعی ایکس و توییتر جزو پربازدید‌ها قرار گرفت.

منبع: برترین ها

 

دیگر خبرها

  • حمایت از پارک‌های علم و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان یک وظیفه فراقوه‌ای‌ است
  • اعزام کاروان راهیان نور بسیجیان سپاه خوی به مناطق عملیاتی ۸سال دفاع مقدس
  • آموزش راویان دفاع مقدس در استان مرکزی
  • اعزام ۶۰۰ نفر به اردوهای راهیان نور غرب کشور
  • شکسته شدن سد عدم اعزام زائران عمره به همت دولت سیزدهم
  • آغاز اردوی راهیان نور بسیج دانشجویی در کرمانشاه
  • (تصویر) تصویری از کادوی دانش آموزان عشایر به معلمشان
  • ۵۰ گنبدی به منطقه عملیاتی یادمان بازی دراز اعزام می شوند
  • اعزام ۹ کاروان از استان سمنان به سرزمین وحی
  • معرفی و تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی کارکنان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان سمنان