Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، وحید کیانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان گفت: دومین روز هجدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون استان، صبح امروز سه‌شنبه یکم بهمن‌ماه ۱۳۹۸ در مجتمع فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کلانشهر اهواز آغاز شد.

او افزود: با اجرای نمایش «هیس» به کارگردانی مولود تجلی زاده از اهواز، ۷ گروه نمایش شرکت‌کننده در دومین روز هجدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون خوزستان، نمایش خود را به روی صحنه بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیانی اظهار داشت: در ادامه اجرا‌های نوبت صبح دومین روز این جشنواره گروه‌های نمایش «جنگ با مجازی» به کارگردانی سجاد طرفی نژاد از شهرستان آبادان، «گُل باقالی» به کارگردانی مهدی محجوب از شهرستان شوشتر و «پرَ» به کارگردانی زهرا شوشتری از شهرستان اهواز، اجرا داشتند.

این مقام مسئول بیان کرد: در نوبت عصر این جشنواره نیز گروه‌های نمایش «مع ماعوله» کار مشترک پریسا مطوعی و فرشته پور نعمتی از آبادان، «در جست و جوی خدا» به کارگردانی فهیمه سروندی از اندیمشک و «پرنده کاغذی» به کارگردانی لیلا سپهری از بندرامام نمایش‌های خود را اجرا می‌کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان ادامه داد: داوری هجدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون خوزستان به عهده «کوروش سروش پور» مدرس دانشگاه، «آرش سهرابی» کارشناس ارشد کارگردانی نمایش و «علی‌اکبر پشم فروش» کارشناس نمایش عروسکی و مدرس دانشگاه است.

به گفته کیانی، ۳ گروه منتخب این جشنواره به مرحله کشوری که فروردین ۱۳۹۹ با میزبانی استان خوزستان برگزار خواهد شد راه خواهند یافت.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری اخبار هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۶۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، رئیس حوزه هنری استان چهارمحال وبختیاری گفت : از ۱۴ اثر حاضر در پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد، ۲ نمایش از آثار تولیدی دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد حوزه هنری استان نیز حضور دارند.

احسان قائدی افزود : پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد به همت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری و با مشارکت شرکت سنگ‌آهن بافق از ۱۸تا ۲۱ اردیبهشت‌ در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.

به گفته وی : نمایش «لیلا» به نویسندگی محمد پورجعفری و کارگردانی فاطمه جعفری از مسجد صاحب الزمان گوجان شهرستان فارسان و نمایش «گیلدا» به نویسندگی علی میرزاعمادی و کارگردانی مرضیه نفر سفیددشتی از مسجد جامع شهر سفید دشت شهرستان بروجن دو اثر راه یافته به این جشنواره هستند.

رئیس حوزه هنری استان گفت : بیش از ۴۵ گروه نمایشی در سراسر استان مورد حمایت دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد حوزه هنری هستند که ۳۳ گروه از این گروه ها در همایش استانی تئاتر بچه های مسجد شرکت کرده اند.

گفتنی است، پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت‌ در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898999

دیگر خبرها

  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • رقابت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد
  • تسویه حساب خواهر با برادر/ در «آگنیتاژ» پرواز می‌کنید؟
  • نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های نمایشی به کار خود پایان داد
  • اختتامیه نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های عروسکی
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد