Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@18:18:36 GMT

تثبیت جمعیت در روستاهای فیروزکوه به خوبی مشهود است

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۶۶۲۶

تثبیت جمعیت در روستاهای فیروزکوه به خوبی مشهود است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی یوسفی جمارانی ظهر سه شنبه در جلسه بررسی مشکلات روستای کاوه ده شهرستان فیروزکوه که در دفتر فرمانداری و با حضور دهیار و اعضای شورای اسلامی روستا برگزار شد اظهار داشت: دولت عزم جدی برای حل مشکلات روستاهای دورافتاده و کم برخوردار داشته و در این زمینه به موفقیت‌هایی دست یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار فیروزکوه بهره مندی از اینترنت پرسرعت را یکی از مهمترین اقدامات دولت در روستاها دانست و تصریح کرد: نتیجه تدبیر دولت در روستاها امید افزایی در روستاییان با تثبیت جمعیت و جلوگیری از مهاجرت روستاییان بوده که در روستاهای شهرستان فیروزکوه این امر بسیار مشهود است.

وی بر ضرورت بازنگری در محدوده روستاها تاکید کرد و گفت: با افزایش محدوده روستاها، ضمن توسعه و آبادانی روستا در مهاجرت معکوس روستاییان نیز موفق خواهیم بود.

گفتنی است در این جلسه بخشدار مرکزی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، سرپرست اداره حفاظت از محیط زیست، بنیاد مسکن در این جلسه حضور داشتند

کد خبر 4831516

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری فیروزکوه روستا بارش برف قاسم سلیمانی تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان شهرکرد سردار سلیمانی بوشهر ایلام قزوین گرگان دهه فجر خطبه های نماز جمعه بیرجند یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۶۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحشت مردم روستاهای شهرستان بدره از ورود سیلاب

دریافت 4 MB کد خبر 6095813

دیگر خبرها

  • رفع آسیب‌های زیرساختی به روستاهای دهلران در دستور کار
  • وحشت مردم روستاهای شهرستان بدره از ورود سیلاب
  • صدور مجوز فنس کشی زمین های کشاورزی فیروزکوه
  • اجرای هزار میلیارد طرح عمرانی در روستاهای استان یزد
  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • تناسب جمعیت روستایی و شهری خراسان شمالی حفظ شود
  • مشکلات کاشان شهر به شهر و روستا به روستا احصاء می‌شود
  • سخنگوی دولت: مشکلی در تامین منابع ارزی نداریم
  • بهادری جهرمی: جهش تولید با مشارکت مردم از طریق چاره‌اندیشی محقق می‌شود
  • سند دار شدن املاک زمین‌های زراعی روستاهای فیروزکوه در سال جاری