Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@15:24:01 GMT

ترامپ: با اختلاف بهترین اقتصاد دنیا هستیم!

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۶۷۸۶

ترامپ: با اختلاف بهترین اقتصاد دنیا هستیم!

رئیس جمهور آمریکا در توئیت هایی به تمجید از عملکرد اقتصادی دوران ریاست جمهوری خود پرداخت.

به گزارش ایسنا به نقل از نشریه کنگره آمریکا، دونالد ترامپ در چندین پیام توئیتری به دفاع از عملکرد خود پرداخت. وی که اکنون وارد سومین سال ریاست جمهوری خود شده است خود را آماده سخنرانی در اجلاس مجمع جهانی اقتصاد در شهر داووس می‌کند که با توجه به اخبار منتشرشده در خصوص تهدید به آغاز جنگ تجاری با اتحادیه اروپا برای بازارهای مالی اهمیت زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایطی که رشد اقتصادی آمریکا کاملا از رشد نیرومند سال ابتدایی ریاست جمهوری ترامپ فاصله گرفته است؛ وی در پیامی توئیتری نوشت: امسال نیز به مانند سال قبل صدها میلیارد دلار به تولید ناخالص داخلی مان افزوده خواهد شد. ما با اختلاف بهترین اقتصاد در جهان هستیم!

وی هم چنین در توئیتی دیگر ضمن اشاره به قرار گرفتن نرخ بیکاری آمریکا در کمترین سطح نیم قرن اخیر گفت: خیلی خوشحالم که در روز بزرگداشت مارتین لوترکینگ اعلام کنم که نرخ بیکاری آمریکایی‌های آفریقایی تبار به کمترین سطح خود رسیده است. نه فقط این، که نرخ بیکاری برای جوانان و نرخ فقر نیز به کمترین سطح خود رسیده و این عالی است!

این ادعای ترامپ با واکنش سریع اسوشیتدپرس مواجه شد. این خبرگزاری در پاسخ به توئیت ترامپ نوشت: نرخ بیکاری آفریقایی‌تبارها در می ۲۰۱۸ به کمترین سطح خود رسید اما اکنون از آن فاصله گرفته است. این نرخ همچنین اکنون شش درصد است که در مقایسه با نرخ بیکاری ۳.۵ درصدی برای کل کشور هنوز در سطح بالایی قرار دارد.

ترامپ همچنین به امضای فازه نخست توافق تجاری با چین اشاره کرد و نوشت: کشاورزان خیلی از امضای توافق با چین خوشحال هستند. به زودی قراردادهای (مشابهی) با کانادا و مکزیک امضا می کنیم. آنها یادشان خواهد بود که حتی وقتی چین توافق را امضا نمی‌کرد توانستم درآمد عظیمی را از طریق تعرفه ها به دست بیاورم و آن پول را خرج حمایت از کشاورزان کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ اقتصاد آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۶۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا

به گزارش "ورزش سه"، در سومین دیدار از سری فینال‌های لیگ برتر والیبال ایتالیا موسوم به سوپرلیگا تیم پروجا توانست با نتیجه سه بر یک مقابل مونزا به برتری برسد تا حالا تنها یک برد دیگر تا قهرمانی در لیگ ایتالیا فاصله داشته باشد.

در این مسابقه شاگردان آنجلو لورنزتی که چندی پیش گزینه اصلی هدایت تیم ملی ایران نیز محسوب می‌شد ست های اول، دوم و چهارم  بازی را به ترتیب با نتایج 25 بر 15، 25 بر 18 و 25 بر 19 پیروز شدند و مونزا نیز ست سوم را با نتیجه 26 بر 24 پیروز شد، تا پروجا سری فینال را دو بر یک به سود خود کنند.

در این دیدار ستاره پروجا واسیم بن تارا تونسی بود که بیست امتیاز به دست آورد و اوله پلوتینتسکی اوکراینی نیز چهارده امتیاز کسب کرد. در تیم مونزا نیز اریک لوپکی و ران تاکاهشی به ترتیب هفده و چهارده امتیاز به دست آوردند.

پروجا اگر در بازی چهارم برابر مونزا به برتری برسد پس از چندین فصل عنوان قهرمانی سوپرلیگا را از آن خود خواهد کرد، در غیر این صورت کار به بازی سرنوشت ساز پنجم کشیده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا
  • اختصاص شعبه ویژه حل اختلاف کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • لوپتگی حالا شیطان است؛ اسلوت بهترین شغل دنیا را می‌گیرد
  • جنگ در اقتصاد دیجیتال دنیا ؛ تیک تاک در آمریکا می ماند؟
  • معضل بیکاری به سراغ اقتصاد آلمان آمد
  • کاهش نرخ بیکاری در دولت سیزدهم کاهش چشمگیر داشته است
  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال
  • گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا
  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • شماره یک و دو دنیا برای PSG بازی می‌کنند