Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع رسانه ای در عراق اعلام کردند که چند راکت در منطقه امنیتی سبز بغداد فرود آمد.

به گزارش خبرگزاری برنا، صدای اصابت این راکت ها در سراسر این منطقه شنیده شد، دست‌کم بامداد سه شنبه سه راکت در منطقه امنیتی سبز بغداد فرود آمد.
به دنبال اصابت این راکت ها صدای آژیر هشدار سفارت آمریکا بلند شد، هنوز از تلفات یا خسارت احتمالی این حمله راکتی خبری منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منطقه سبز یک منطقه امنیتی حفاظت شده در مرکز بغداد است که از زمان سقوط رژیم دیکتاتوری صدام و به دلایل امنیتی و حفاظتی از سوی اشغالگران آمریکایی ایجاد و اغلب نهادها، سازمان‌ها و مراکز دولتی، نهادهای بین المللی همچون دفاتر سازمان ملل متحد و اتحادیه اروپا و نیز سفارتخانه‌های خارجی بویژه سفارت آمریکا در آن مستقرند.
دو ماه پس از روی کار آمدن عادل عبدالمهدی در ۱۹ آذر ماه سال ۹۷ در نخستین سالروز اعلام شکست نظامی داعش، طلسم منطقه سبز بغداد پس از ۱۵ سال شکسته شد و شهروندان و خودروهای عادی توانستند وارد این منطقه شوند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اتحادیه اروپا درآمد رسانه عادل عبدالمهدی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۰۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 توصیف اردوغان از بغداد جنجال به پا کرد + عکس

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از CNN، «رجب طیب اردوغان»، رئیس جمهور ترکیه، پس از پایان سفر خود به عراق در روز دوشنبه، با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی X نوشت: به دعوت برادر عزیزم محمد شیاع السودانی نخست‌وزیر عراق و بعد از مدتی طولانی از دیدن دوباره بغداد، یکی از شهرهای تمدن کهنمان، بسیار خرسند شدم».

اردوغان در ادامه پیام خود به جزئیات مذاکراتش با مقامات عراق و توافقات و تفاهم‌نامه‌های امضاشده میان دو کشور پرداخت.

کد خبر 846944 برچسب‌ها خبر ویژه ترکیه - رجب طیب اردوغان عراق

دیگر خبرها

  • ضرورت اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها
  • وزیر دفاع روسیه: مسکو هرگز ناتو را تهدید نکرده است
  • ایران به عضویت سازمان جهانی ارزیابی و انطباق درآمد
  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل
  • محکومیت حمله اسرائیل به سفارت ایران در نشست بریکس
  • افشاگری سی‌ان‌ان از فاجعه فرودگاه کابل هنگام خروج نظامی آمریکا
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  •  توصیف اردوغان از بغداد جنجال به پا کرد + عکس
  • تحقق ۷۹ درصدی درآمد شهرداری قم در فروردین
  • ناتوانی مردم آمریکا در پرداخت اقساط وام‌ها