Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاخ سفید در توضیحی درباره سفر «دونالد ترامپ» به زوریخ برای شرکت در نشست داووس اعلام کرد، او در این سفر با سران عراق، پاکستان، سوئیس و رئیس کمیسیون اروپا دیدار می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رئیس‌جمهور آمریکا در جریان سفر به سوئیس و شرکت در نشست داووس، با نخست‌وزیر پاکستان، رئیس‌جمهور عراق، رئیس منطقه کردستان عراق، رئیس‌جمهور سوئیس و رئیس کمیسیون اروپا دیدار دوجانبه ترتیب خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته رویترز، کاخ سفید اعلام کرد دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا که امروز سه شنبه برای شرکت در نشست داووس به زوریخ سوئیس وارد شده است، قرار است در این سفر دیدارهای جداگانه‌ای با سران مجمع اقتصادی داووس و برخی کشورهای شرکت‌کننده در این نشست داشته باشد.

طبق اعلام کاخ سفید، ترامپ با برهم صالح، رئیس‌جمهور عراق، «عمران خان» نخست‌وزیر پاکستان، سیمونتا سوماروگا رئیس‌جمهور کنفدراسیون سوئیس و نیچروان بارزانی رئیس منطقه کردستان عراق دیدار می‌کند.

قرار است رئیس‌جمهور آمریکا در سفر به سوئیس، با «اورسلا فن درلین» رئیس کمیسیون اروپا هم دیدار دوجانبه داشته باشد. دیدار با «کلاوس شوب» رئیس و موسس مجمع اقتصادی داووس هم در برنامه او قرار دارد.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: اتحادیه اروپا عراق پاکستان آمریکا داووس دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۷۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه کمک های اتحادیه اروپا به افغانستان

پیترس اوستویس، رئیس بخش خاور میانه، آسیا و اقیانوسیه اتحادیه اروپا در سفر به ولایت هرات با حضور معاون مقام ولایت و رئیس نمایندگی وزارت خارجه با والی هرات دیدار کرد.

شیخ نور احمد اسلام جار، والی هرات در این دیدار بر لزوم همکاری این اتحادیه در بخش‌های کاهش تاثیرات اقلیمی، صنعتی شدن زراعت و مالداری، وصل کردن بانک‌های افغانستان به بانک‌های بین‌المللی و ایجاد سهولت‌ اخذ ویزا برای تاجران افغانستانی در بیرون از کشور تاکید نمود.

از سویی دیگر، مولوی مهاجر فراهی، معاون والی هرات ضمن استقبال از سفر هیئت اتحادیه اروپا به هرات، از همکاری‌های اتحادیه اروپا با افغانستان به خصوص ولایت هرات ابراز قدردانی نمود. 

پیترس اوستویس، رئیس بخش خاورمیانه، آسیا و اقیانوسیه اتحادیه اروپا، از ادامه کمک های اتحادیه اروپا به مردم افغانستان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد
  • ببینید | حواشی جالب سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • سفر نخست‌وزیر پاکستان به عربستان
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • نماینده ویژه رئیس جمهور چین: ایران در خاورمیانه شریک راهبردی است
  • کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد
  • کمک ۱۷ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به مهاجرین افغانستانی
  • هشدار رئیس جمهور فرانسه به اروپا: نباید دست نشانده آمریکا باشیم
  • ادامه کمک های اتحادیه اروپا به افغانستان