Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس رئیس هیئت بدمنیتون فارس از برگزاری بیست و نهمین دوره رقابت‌های بین‌المللی بدمینتون جام فجر به میزبانی این استان خبر داد و گفت: این رقابت‌ها طی روزهای ۱۵ تا ۱۹ بهمن در سالن شهید دستغیب شیراز برگزار می‌شود.

 ابراهیم راضی سه‌شنبه یکم بهمن در یک کنفرانس خبری اضافه کرد: علی‌رغم اینکه در شهریورماه امسال، میزبانی این مسابقات به استان سمنان واگذار شده بود اما با پیشنهاد و پیگیری استان فارس، این میزبانی به فارس رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: پیش‌بینی شده بود که میزبان ۳۵ تیم از ۳۵ کشور باشیم که عمده آنها اروپایی و آمریکایی بودند اما به دلیل بروز برخی مسائل سیاسی طی دو هفته گذشته تعدادی از کشورها از حضور در این مسابقات صرف نظر کردند و تاکنون حضور ۲۳ کشور قطعی شده است و احتمالا حضور چند کشور دیگر طی امروز و فردا قطعی می‌شود.

رئیس هیئت بدمنیتون فارس با بیان اینکه ١٠ نفر از داوران این مسابقات از کلانشهر شیراز هستند، گفت: مسابقات بدمینتون یک سر داور دارد که از کشور هند انتخاب شده است.

راضی عنوان کرد: با توجه به میزبانی شیراز تعداد ۹ ورزشکار فارسی سهمیه حضور در این رقابت‌ها را دارند.

او با بیان اینکه از سوی فدراسیون جهانی برای این رقابت‌ها جایزه ۲۵ هزار دلاری در نظر گرفته است، تاکید کرد: این مسابقات تاثیر مستیقمی بر حضور ورزشکاران این رشته در المپیک دارد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی مسابقات بدمینتون جام فجر فارس شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۷۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سه دونده ایرانی در لیگ الماس

به گزارش خبر گزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، با توجه به برگزاری رقابت‌های دوومیدانی لیگ الماس و زیر گروه این مسابقات به میزبانی شهر دوحه کشور قطر ،فرزانه فصیحی،سبحان احمدی و مهدی پیرجهان دوندگان ملی پوش کشورمان جهت سرکت در این رویداد بین المللی عازم این کشور شده اند.

بر همین اساس،فرزانه فصیحی بانوی خوش نام ونشان دوهای سرعت کشور در رقابت اصلی به مصاف سایر رقبا از دیگر کشورهای مطرح و شناخته شده ورزش اول المپیک خواهد رفت.

همچنین سبحان احمدی در رقابت ماده ۸۰۰متر و مهدی پیرجهان نیز در ماده ۴۰۰متر با مانع در بخش زیر گروه این مسابقات بر روی پیست می‌روند.

گفتنی است،این مسابقات از صبح فردا آغاز و تا پایان شب ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6100918

دیگر خبرها

  • حضور سه دونده ایرانی در لیگ الماس
  • شیراز میزبان نمایشگاه تخصصی بین‌المللی کشاورزی شد
  • اجرای ۵۰۰ عنوان برنامه در ایام دهه کرامت در استان فارس
  • همه چیز مهیای رقابت بین نامزدهای ۲ حوزه انتخابیه مجلس در فارس است
  • مسابقات تکواندو با نام جام صفوی به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود
  • برگزاری سومین دوره جشنواره گروه های کر ایران به میزبانی شیراز
  • اردبیل میزبان مسابقات بین‌المللی تکواندوی جام صفوی شد
  • شیراز قهرمان مسابقات ووشو انتخابی جوانان فارس شد
  • سال گذشته ۶ میزبانی و ۱۴ اعزام برون استانی توسط هیات بدمینتون قم انجام شد
  • فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد