Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان آدرس کانال تلگرامی خود برای انتشار اخبار مربوط به شورا را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، دبیرخانه شورایعالی سیاستگذاری اصلاح طلبان، در پیامی اعلام کرد، تمام اخبار این شورا از طریق کانال تلگرامی به اطلاع مخاطبان خواهد رسید.

متن پیام به شرح زیر است:

از آنجا که برخی افراد و گروه‌ها و یا رسانه‌ها اقدام به انتشار لیست‌های جعلی به نام ائتلاف اصلاح طلبان نموده اند، دبیرخانه شورای عالی سیاستگذاری جبهه اصلاح طلبان مجددا ضمن تاکید بر مواضعی که در آخرین بیانیه این شورا صراحتاً به آن پرداخته شد، به اطلاع می‌رساند طبق راهبرد مصوب و بر اساس ارزیابی‌ها و اطلاعاتی که تاکنون به دست ما رسیده است، امکان ارائه لیست ائتلافی از جانب این جبهه سلب شده و همچنان در حال بررسی و پیگیری نتیجه اعتراض‌ها به رد صلاحیت‌ها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر این لیست‌هایی که با این عنوان منتشر می‌شود، فاقد اعتبار و صرفاً گمانه زنی‌های افراد و گروه‌های خاص است.

بدیهی است کماکان منبع انتشار اخبار رسمی شورای عالی جبهه اصلاح طلبان کانال تلگرامی به آدرس https://t.me/shorali است و هر نوع خبر، اطلاعیه و یا موضعی از جانب این جبهه ابتدا در این کانال تلگرامی درج می‌شود.

دبیرخانه شورای عالی سیاستگذاری جبهه اصلاح طلبان

اول بهمن ماه ۱۳۹۸

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد فعالیت های مسجدی مسجد رویداد ملی فهما مسجد شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی طرح ملی فهما شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان احزاب سیاسی اصلاح طلبان احزاب اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۸۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 اخبار رسمی کالابرگ‌ فقط از مراجع رسمی وزارت رفاه پیگیری شود

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مردم هشدار داد که اخبار رسمی کالابرگ را فقط از مراجع رسمی وزارت رفاه دنبال کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، به دنبال انتشار برخی پیام‌های جعلی به صورت پیامک و شبکه‌های مجازی در ارتباط با دریافت کالابرگ الکترونیکی، روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام‌کرد: هرگونه خبر رسمی در این زمینه فقط از طریق مراجع رسمی یا سامانه پیامکی این وزارتخانه به اطلاع عموم خواهد رسید.

وزارت رفاه ضمن هشدار در این زمینه، از هموطنان خواست به‌منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار در این حوزه توجهی نداشته باشند.

کد خبر 747425

دیگر خبرها

  • لوگوی نود سالگی دانشگاه تهران منتشر شد
  • فرماندهی که در تمامی مسئولیت‌ها موفق بود
  • عملیات وعده صادق قلب مستضعفان جهان را شاد کرد
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • بازداشت ۱۸ کلاهبردار کنکوری / فروش سوالات در ۲۰ کانال و گروه تلگرامی و صفحه اینستاگرامی
  •  اخبار رسمی کالابرگ‌ فقط از مراجع رسمی وزارت رفاه پیگیری شود
  • ارائه لایحه اصلاح قانون کار به مجلس دوازدهم در اولین فرصت
  • نسخه جدید گروهک نهضت آزادی برای اصلاح طلبان
  • استارت انتخاباتی حجاریان!