Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@13:14:00 GMT

فعالیت آژانس‌های هواپیمایی خوب نیست!

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۸۵۱۶

فعالیت آژانس‌های هواپیمایی خوب نیست!

ایسنا/لرستان مدیر فرودگاه خرم‌آباد می‌گوید: اگر استقبال خوب باشد قول می‌دهم روزی یک پرواز رفت و برگشت به مشهد مقدس داشته باشیم.

علی کاملی با بیان اینکه پنجم بهمن نخستین پرواز خرم‌آباد- مشهد و بالعکس در این فرودگاه برقرار می‌شود، اظهار کرد: پس از اینکه سال پیش، پروازهای خرم‌آباد- مشهد متوقف شد، برای برقراری مجدد پروازهای این مسیر پیگیری و تلاش زیادی کردیم که خوشبختانه موفقیت‌آمیز بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با شرکت‌های هواپیمایی جلسات و مکاتبات زیادی داشتیم و "ایران ایر" فعلاً این پروازها را انجام می‌دهد.

کاملی با بیان اینکه فعلاً فقط شنبه‌ها به مقصد مشهد پرواز داریم، تاکید کرد: یک پرواز سیستمی گذاشته‌ایم و اگر استقبال خوب باشد قول می‌دهم روزی یک پرواز رفت و برگشت به مشهد مقدس داشته باشیم.

مدیر فرودگاه خرم‌آباد در پاسخ به پرسشی که با توجه به اینکه هفته‌ای فقط یک پرواز در این مسیر برقرار می‌شود، مسافران باید چکار کنند؟ برای برنامه ریزی سفر می‌توانند از طریق آژانس‌های هواپیمایی پیگیر شوند که متاسفانه فعالیت این آژانس‌ها در لرستان خوب نیست!

وی با بیان اینکه آژانس‌ها می‌توانند در این زمینه بهتر عمل کنند، افزود: بدون شک اگر استقبال مردم خوب باشد تعداد پروازهای هفتگی به مقصد مشهد افزایش می‌یابد.

کاملی یادآور شد: کرمانشاه و ایلام که همجوار لرستان هستند به ترتیب هفته‌ای ۵۶ و ۱۴ پرواز به مقصد مشهد دارند و خرم‌آباد نیز با توجه به جمعیت کاملاً شیعه می‌تواند پروازهای بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی فرودگاه خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۸۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد

مسیر پرواز تهران_زاهدان_مشهد تغییر کرد.

روابط عمومی فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان اعلام کرد: پرواز تهران - زاهدان - مشهد ساعت ۱۹:۰۵ امشب بعلت رگبار شدید باران، تگرگ و رعد و برق از ۴۰ مایلی جنوب غربی زاهدان به فرودگاه کرمان رفت.

دیگر خبرها

  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • اعزام یک هزار و ۵۰۰ زائر در سه روز اول عملیات حج عمره
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس
  • نگاهی به پردرآمدترین مسیرهای پروازی جهان+ اینفوگرافی
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه