Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز از افزایش ۱۰۰ درصدی شرکت‌کنندگان هجدهمین دوره آزمون سرا سری قرآن و عترت در مهریز خبر داد.

محمدحسن زارعیان در گفتگو با خبرنگار فارس در مهریز اظهار داشت: آمار شرکت‌کنندگان مهریزی در هجدهمین دوره آزمون سرا سری قرآن و عترت  که روز 11 بهمن‌ماه سال جاری  برگزار خواهد شد نسبت به سال گذشته افزایش ۱۰۰ درصدی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز با اعلام این خبر افزود: در سال جاری تعداد ۴۹۵ نفر برای شرکت در این آزمون در رشته‌های مختلف حفظ، ترجمه و مفاهیم قران، معارف اهل‌بیت و آزمون‌های الکترونیکی سیره معصومین و روخوانی ثبت‌نام کرده‌اند.

وی تأکید کرد: ۴۲۵ نفر خواهر و ۷۰ نفر برادر برای این آزمون در مهریز ثبت‌نام کرده‌اند که این تعداد نسبت به سال گذشته بیش از 100 درصد افزایش داشته است.

زارعیان عنوان کرد: هجدهمین  دوره آزمون سرا سری قرآن و عترت، روز جمعه ۱۱ بهمن ۹۸ در مهریز هم‌زمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/90028

منبع: فارس

کلیدواژه: آزمون حفظ و ترجمه قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۸۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیضا گفت: این دوره از رقابت ها با حضور بیش از ۲۰۰ دانش آموز برگزار شد.

فرهادی افزود: در این مسابقات دانش آموزان در رشته‌های حفظ، قرائت، احکام، اذان و مداحی با هم به رقابت پرداختند.

 

دیگر خبرها

  • (تصاویر) بازرسی بدنی شرکت کنندگان در کنکور، قبل از ورود به جلسه آزمون
  • رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد
  • رقابت حدود ۱۶ هزار داوطلب قزوینی در کنکور ۱۴۰۳
  • هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد
  • رقابت ۱۵ هزار و ۷۰۰داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری
  • رقابت ۱۵۷۰۰ داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری آغاز شد
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن