Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-27@00:39:04 GMT

پرواز همدان - مشهد لغو شد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۸۸۹۳

پرواز همدان - مشهد لغو شد

تین نیوز

مدیر فرودگاه بین‌المللی همدان گفت: پروازهای هواپیمای قشم ایر مشهد - همدان - مشهد به دلیل وجود ابرهای CB (کومه‌ای‌بارا یا کومولونیمبوس) لغو شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، سهراب کلوندی روز سه‌شنبه  افزود: با توجه به شرایط جوی و وجود ابرهای رعد و برق‌زا در ارتفاع پرواز هواپیمای مشهد - همدان، پرواز شماره ۱۳۱۰ و ۱۳۱۱ هواپیمایی قشم ایر در مسیر مشهد - همدان - مشهد امروز سه‌شنبه یکم بهمن ماه باطل اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: پرواز ۱۳۱۱ قرار بود مسافران را ساعت ۱۲ از فرودگاه مشهد به همدان منتقل کند که ابتدا یک ساعت و نیم تاخیر داشت و پس از مساعد نشدن هوا لغو شد.

کلوندی با اشاره به اینکه فرودگاه همدان امروز شرایط لازم برای نشست و برخواست را داشت، عنوان کرد: ۶۵ بلیت برای این پرواز فروخته شده بود که هزینه بلیت به مسافران بازگردانده می‌شود.

وی اضافه کرد: پرواز ۱۳۱۰ نیز قرار بود ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه از فرودگاه همدان به سمت مشهد پرواز کند که بلیت‌های فروخته شده آن برای پرواز روز جمعه چهارم بهمن معتبر است.

مدیر فرودگاه بین المللی همدان عنوان کرد: بر اساس قرارداد با بخش خصوصی، پروازهای همدان - مشهد در روزهای سه‌شنبه و جمعه هر هفته به صورت رفت و برگشت انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: استمرار این پرواز مشارکت مردم را می‌طلبد چراکه در صورت خالی ماندن صندلی‌های هواپیما، شرکت چارتر کننده، متضرر و مجبور به لغو آن می‌شود.

مدیر فرودگاه همدان گفت: پروازهای این مسیر از مشهد حرکت و ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه در فرودگاه همدان به زمین می‌نشیند و ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه از همدان به سمت مشهد پرواز می‌کند.

کلوندی با بیان اینکه فرودگاه همدان همه شرایط لازم برای انجام پروازهای بزرگ و کوچک را دارد، افزود: حمل و نقل به عنوان یکی از اساسی ترین زیرساخت های توسعه گردشگری، تاثیری مستقیم بر رونق صنعت جهانگردی دارد و هر گونه تغییری در وضعیت حمل و نقل به سرعت اثر خود را در همه بخش های صنعت گردشگری نشان می‌دهد.

وی گفت: در حال حاضر هفته ای ۲ پرواز نیز در روزهای یکشنبه و چهارشنبه به صورت رفت و برگشت از همدان به کیش انجام می شود.

وی افزود: همچنین توافقاتی برای راه اندازی پرواز ایران ایر همدان - تهران و همچنین همدان - شیراز - قشم و همدان - نجف از سوی استاندار و نمایندگان مجلس با شرکت فرودگاه های کشور انجام شده است.

سال ۱۳۴۵ شمسی طرح ساخت فرودگاه جدید، در کنار فرودگاه قدیم، مورد مطالعه قرار گرفت و در سال ۱۳۵۱ بهره برداری شد. این فرودگاه در فاصله پنج کیلومتری ضلع شمال شرقی شهر همدان و در کنار جاده اصلی تهران در زمینی به مساحت ۲۵۰ هکتار واقع شده است و مجهز به سیستم های کمک ناوبری VOR/DME و NDB است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۸۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در ششم اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   پروازهای ورودی و خروجی  فرودگاه بین المللی ارومیه در ششم اردیبهشت براساس این برنامه انجام می شود.

 

دیگر خبرها

  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در ششم اردیبهشت
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • اضافه شدن پرواز جدید به فرودگاه شهرکرد
  • تاخیر چند ساعته پرواز تهران - مشهد
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد