Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال شب گذشته از علی دایی، امیر قلعه نویی و یک مربی خارجی به عنوان گزینه‌های نهایی تیم ملی فوتبال ایران نام برد، اما به نظر می‌رسد علی دایی نسبت به سایر گزینه‌ها شانس بیشتری برای نشستن روی نیمکت این تیم در ادامه رقابت‌های مقدماتی جام جهانی  ۲۰۲۲ قطر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از مهم‌ترین بند‌های مدنظر فدراسیون برای انتخاب جانشینی مارک ویلموتس، امضاء قرارداد ۲ مرحله‌ای با مبلغ متفاوت با این سرمربی است. به این شکل که تا پایان مرحله اول انتخابی جام جهانی قرارداد کوتاه مدتی با سرمربی جدید تیم ملی امضاء خواهد شد که در صورت صعود ملی پوشان فوتبال ایران به مرحله نهایی، قرارداد به صورت خودکار تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ تمدید می‌شود. شنیده می‌شود علی دایی و امیر قلعه نویی روی این بند با مسئولان فدراسیون مذاکرات زیادی داشته اند و آن‌ها اعتقاد دارند با توجه به نتایج ضعیف تیم  ملی در دور رفت انتخابی و ۲  شکست مقابل عراق و بحرین که سبب قرار گرفتن یوزها(لقب تیم ملی) در رده سوم گروه شان شده است، قرارداد باید تا پایان جام جهانی باشد و در صورت راه پیدا نکردن تیم ملی به دور نهایی مقدماتی، شرایط برای ادامه همکاری بررسی شود.

بیشتر بخوانید: اصفهانیان: پس از گزارش کمیته فنی، سرمربی تیم ملی را انتخاب می‌کنیم

نکته مهم این است که تیم ملی حتی در صورت راه نیافتن به این مرحله برای کسب سهمیه رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا که در چین برگزار می‌شود باید بازی هایش را در تقابل با تیم‌های درجه ۳، ۴ آسیایی پیگیری کند و انتخاب سرمربی‌ای که حاضر باشد در آن شرایط بد روی نیمکت بنشیند برای رئیس جدید فدراسیون دشوار است.

به هر حال به نظر می‌رسد فدراسیون در نهایت تا ۴، ۵ روز دیگر سرمربی جدید تیم ملی را معرفی خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال ایران علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۹۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس

قرارداد سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال استون ویلا تمدید شد - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه لیگ برتری استون ویلا اعلام کرد که قرارداد سرمربی خود را تمدید کرده است. بدین ترتیب اونای امری با امضای قراردادی جدید خود را تا سال 2027 به شیرها متعهد کرد.

سرمربی اسپانیایی سال 2022 هدایت استون ویلا را بر عهده گرفت.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • رسمی؛ قرارداد سرجیو کونسیسائو با پورتو تمدید شد
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک