Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان وبلوچستان گفت: ایام الله دهه فجر فرصت مناسبی است که به تبیین دستاوردهای شهادت سردار سلیمانی بپردازیم و با استفاده از کلید واژه های بیانات مقام معظم رهبری این دستاوردها را تبیین کنیم.

علی زینی وند معاون سیاسی و اجتماعی استاندار امروز یکم بهمن ماه در نشست مدیران کارگروه های ستاد دهه فجر استان به تبیین شخصیت سردار شهید سلیمانی پرداخت و افزود: رخدادهای به ظاهر تلخ و اتفاقات ناگوار دی ماه می تواند منشا رویش و انسان سازی در جامعه شود که برای رسیدن به این هدف نیاز به برنامه‌ریزی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



زینی وند افزود: این رخدادها در ظاهر تلخ شان فرصت های طلایی برای جمهوری اسلامی ایران هستند که ما به عنوان کارگزاران نظام در حوزه های مختلف می توانیم آنها را به عنوان گل های طلایی برای ارتقاء ایران تبدیل کنیم.

وی گفت : شهادت سردار شهید سپهبد سلیمانی یکی از رخدادهای تلخ است که همه مسلمانان آزادی خواه و غیر مسلمان آزادیخواه را تحت تاثیر قرار می دهد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان وبلوچستان خاطر نشان کرد: هم اکنون مجلس سنا و نمایندگان آمریکا بر سر قانونی بودن و نبودن ترور سردار سلیمانی مجادله شدید دارند که این ناشی از عظمت شخصیت و تاثیرگذاری سردار شهید در سطح دنیاست که آن ها را بر سر میز استدلال قانونی کشانده است.

زینی وند همچنین گفت: زندگی سردار سلیمانی و نوع رفتار وی سبک خاصی بود که در عرصه بین‌الملل به عنوان یک استراتژیست نظامی همانند او در این برهه از زمان وجود نداشته است.

وی با بیان اینکه شهادت سردار را در دو بعد بین المللی و داخلی باید تبیین کنیم افزود: برای رسیدن به این منظور باید اتاق‌های فکر تشکیل دهیم چرا که واقعه شهادت سردار در بعد بین المللی می تواند تاسیس کننده یک قواعد خاص باشد لذا حقوق دان های ما باید بر روی آن کار کنند که هم برای ایران و هم برای بشریت قواعدی را به ثبت برسانند.

زینی وند ادامه داد: در بعد داخلی نیز شخصیت سردار سلیمانی را برای نسل جوان باید تبیین کرد که ایام‌الله دهه فجر فرصت بسیار مغتنمی برای رسیدن به این منظور است.

وی افزود: شخصیت سردار سلیمانی در سطح داخلی نیز به گونه ای بود که در فضای سیاسی و تبلیغات جناح ها دخالتی نداشت و خود را فراتر از هر جناحی می دانست.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی در حوزه رفتار حرفه‌ای نظامی در دل تک تک ایرانیان یک الگوست که فرماندهان ارشد نظامی باید در تبیین این الگو کار کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار گفت: ایام الله دهه فجر فرصت مناسبی است که به تبیین دستاوردهای خون شهیدسلیمانی بپردازیم و با استفاده از کلید واژه های بیانات مقام معظم رهبری این دستاورد را تبیین کنیم.

وی تصریح کرد: برای رسیدن به این منظور نیاز داریم که جمعی از جوانان خوش فکر و خوش بیان که تک تک سلول های شان برای ایران می تپد با ادبیات نو و کلید واژه های جذاب برمبنای آرمان های جمهوری اسلامی دستاورد خونین شهید بزرگ و همچنین دستاوردهای نظام را تبیین کنند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دهه فجر استانداری سیستان و بلوچستان شهادت سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۹۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه

سلام آیت الله خامنه ای به خانواده شهید زاهدی ابلاغ شد.   به گزارش تسنیم، رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب در منزل شهید زاهدی حضور یافت.   سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با حضور در منزل شهید زاهدی گفت: حضرت آقا امر فرمودند که «از طرف من بروید خدمت خانواده عزیز شهید و سلام من را به ایشان برسانید و ان‌شاالله فرصتی بشود که این عزیزان را ببینم.»   گفتنی است سردار زاهدی در حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به شهادت رسید.   تصویر پیکر سردار زاهدی پس از شهادت

  کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: عکسی دیده نشده از سردار زاهدی در کنار رهبر انقلاب در روزگار جوانی حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت 7 عضو ارشد سپاه (+فیلم و عکس)

دیگر خبرها

  • دهه کرامت، فرصت خوبی برای تبیین ابعاد موج نفرت از جنایت‌های رژیم صهیونیستی است
  • مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • ثبات بازار ارز یکی از دستاوردهای عملیات وعده صادق بود
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • پاس زیبای سردار آزمون و فرصت سوزی تامی آبراهام در دقیقه 94 بازی رم و یوونتوس / فیلم
  • (ویدئو) فرصت سوزی تامی آبراهام روی پاس سردار آزمون در دقیقه ۹۴
  • سردار آزمون وسط معرکه | دستاورد؛ جدا کردن!
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند