Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز اول بهمن ماه ۱۳۹۸ مراسم یادبود جان باختگان سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی با حضور علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی هسته ای، فتوحی رئیس دانشگاه، جمعی از اساتید، دانشجویان و خانواده‌های داغدار در دانشگاه شریف برگزار شد.

صالحی با حضور در این مراسم ضمن تسلیت و ابراز همدردی با بازماندگان این حادثه و خانواده دانشگاه شریف گفت: ملت ایران، این عزیزان را فرزندان خود می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عنوان هئیت علمی دانشگاه، به صراحت می‌گویم که هیچ تفاوتی بین این جوانانی که از دست دادیم و فرزند خود نمی‌دانم.

صالحی افزود: واقعا ضایعه‌ای که اتفاق افتاد، از این حیث که جمع کثیری از فرهیختگان و نخبگان کشور را از دست دادیم دردناک است. اما تقدیر الهی بوده است. خداوند در قرآنش بشارت داده به کسانی که در این مصیبت‌ها صبوری کنند. اگر صبر پیشه کنیم مشمول رحمت و صلوات الهی خواهیم بود.

رئیس سازمان انرژی هسته‌ای با تاکید بر درد سنگینی که خانواده‌های این عزیزان متحمل شده اند، بیان کرد: جان باختگان این حادثه شهید هستند به دلیل آنکه بی گناه و در راه معیشت خود، از آسمان عروج می‌کنند.

او در پایان با تسلیت مجدد به خانواده‌های داغدیده و اساتیدی که این جوانان را به توانمندی‌های علمی رساندند، اظهار کرد: این حادثه همه را متاثر کرد. همه ما دردمند هستیم، ما همه خانواده این شهدا هستیم، تک تک آن‌ها در دل ما جای دارند. خداوند به همه ملت ایران و بازماندگان اجر دهد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سقوط هواپیمای اوکراینی سقوط هواپیما دانشگاه شریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۹۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ماراتن علمی ۳۵۵۶۱ داوطلب آزمون سراسری در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، رئیس دانشگاه لرستان به رقابت یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری امسال اشاره کرد و گفت: از این تعداد ۳۵ هزار و ۵۶۱ داوطلب لرستانی هستند.

علی نظری با بیان اینکه آزمون گروه‌های ریاضی و فنی و علوم انسانی از ساعت ۸ صبح امروز ششم اردیبهشت آغاز شده است، افزود: عصر امروز هم گروه‌های زبان‌های خارجی و هنر و فردا جمعه در نوبت صبح آزمون گروه علوم تجربی برگزار می‌شود.

وی اظهارداشت: ۶۳ درصد داوطلبان استان در نوبت اول آزمون سراسری خانم و ۳۷ درصد آقا هستند.

به گفته رئیس دانشگاه لرستان، آزمون سراسری مرحله‌ی دوم، هفتم و هشتم تیرماه امسال برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • معلمان سکانداران علمی جامعه هستند
  • بسیج اساتید محور همدلی و هم‌افزایی در دانشگاه باشد
  • شاد، اما خسته!
  • شاد اما خسته
  • زنان بدون فرزند شاد‌تر هستند یا مادران؟
  • آغاز ماراتن علمی ۳۵۵۶۱ داوطلب آزمون سراسری در لرستان
  • نقش مهم شبکه خانواده در حل بسیاری از مسائل جامعه
  • بیش از ۸۰۰۰ عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • بیش از ۸ هزار عضو هیئت علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند