Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به بارندگی‌های اخیر در برخی استان‌های جنوبی کشور تاریخ برگزاری مرحله اول المپیادهای علمی دانش‌آموزی تغییر کرده است و از تاریخ ۹۸/۱۱/۱۱ تا ۹۸/۱۱/۱۶ برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا و بنا بر اعلام باشگاه دانش‌پژوهان جوان مرحله‌ اول المپیادهای علمی دانش‌آموزی با برگزاری  سی‌امین دوره‌ المپیاد کامپیوتر روز جمعه ۱۱ بهمن در ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دومین دوره‌ المپیاد جغرافیا ساعت ۱۴، روز ۱۱ بهمن و اولین دوره‌ المپیاد علوم زمین هم در همین روز و ساعت برگزار می‌شود. اولین مرحله‌  سی‌امین دوره‌ المپیاد شیمی و سی‌وسومین دوره‌ المپیاد ادبی به ترتیب در  ساعت ۹ صبح  و ۱۴ ظهر روز دوازدهم بهمن برگزار می‌شود.

اولین مرحله‌ شانزدهمین دوره‌ المپیاد نجوم و اخترفیزیک و پنجمین دوره‌ المپیاد سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی به ترتیب ساعت ۹ صبح و ۱۴ روز سیزدهم بهمن برگزار خواهد شد. همچنین اولین مرحله‌ سی‌وسومین دوره‌ المپیاد فیزیک و بیست‌وسومین دوره‌ المپیاد زیست‌شناسی نیز به ترتیب در ساعات ۹ و ۱۴ روز دوشنبه، ۱۴ بهمن ماه برگزار می‌شود.

این رقابت‌های علمی در روز سه‌شنبه ۱۵ بهمن ماه با برگزاری اولین مرحله‌ سی‌وهشتمین دوره‌ المپیاد ریاضی در ساعت ۹ صبح و اولین دوره‌ المپیاد اقتصاد و مدیریت در ساعت ۱۴ ادامه پیدا خواهد کرد.

مرحله‌ اول اولین دوره‌ المپیاد تفکر و کارآفرینی نیز روز چهارشنبه ۱۶ بهمن ماه جاری و در ساعت ۹ صبح برگزار می‌شود.

پیش از این قرار بود برگزاری اولین مرحله‌ المپیادهای علمی دانش‌آموزی سوم بهمن ماه آغاز شود و تا هشت بهمن به پایان برسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: باشگاه دانش پژوهان جوان المپياد دانش آموزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۹۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنردرآذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، علیرضا نوروزی افزود: نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر «لیگ قهرمانی و مسابقات تیمی مراکز آموزش هنر» در دو بخش آموزشگاه‌های آزاد هنری شامل تجسمی، موسیقی، نمایش و هنرستان‌های هنر‌های زیبا در استان آذربایجان غربی برگزار و داوری می شود.

او اضافه کرد: در این زمینه معیار و ترازی که تعیین و ابلاغ شده است در واقع مراکز و آموزشگاه‌های تحت پوشش را متناسب با آن به سمت تولید آثار فاخر در چارچوب‌های گوناگون سوق می‌دهد و براساس همین معیارها، وقتی سنجش آثار و مقایسه آنها با یکدیگر انجام بشود، امیدواریم این روند سبب شود که هنرآموزان، هنرمندان و هنرجویان رشته‌های مختلف، سطح دانشی و اجرایی شان را به سطح بهترین‌های این المپیاد نزدیک کنند.

نوروزی گفت: اما کارکرد دیگر این المپیاد نمایش توانمندی مجموعه‌های آموزشی در تربیت نسل هنری است، همین که المپیاد به آوردگاهی بزرگ در سطح ملی برای نشان دادن استعدادها، خلاقیت‌ها و توان علمی و فنی هنرمندان، هنرجویان، مربیان، مدرسان آموزشگاه‌ها و هنرستان‌های هنر تبدیل می‌شود در نهایت منجر به ارتقاء کیفی آموزش و دیده شدن آنها در فضایی گسترده خواهد شد.

وی با بیان اینکه استفاده از تجربه‌های پیشکسوتان نیز در این مورد امری ضروری است، گفت: تا جایی که اطلاع دارم این مهم از سوی شورای سیاستگذاری نخستین المپیاد ملی اموزش هنر در استان آذربایجان غربی مورد توجه قرار گرفته و از توانمندی این عزیزان بهره‌مند است.

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • آئین تجلیل از، برترین‌های المپیاد‌های علمی دانش آموزی در بابل
  • برپایی بازارچه دانش آموزی در سمیرم
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس
  • برگزاری نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنردرآذربایجان غربی