Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@23:33:49 GMT

توزیع شیر رایگان در مدرسه‌های هرمزگان آغازشد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۹۷۳۵

توزیع شیر رایگان در مدرسه‌های هرمزگان آغازشد

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان درآیین نمادین توزیع شیر رایگان در دبستان دخترانه محبوبه دانش ناحیه ۲ بندرعباس گفت: درمرحله نخست ۳۲۰ هزار دانش آموز مقطع پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه اول در۲۰ نوبت به صورت یک روز در میان شیر رایگان دریافت می‌کنند.

موسی دادی زاده سرخایی افزود: درصورت تامین اعتبار بعد از سه سال وقفه درمجموع تا پایان سال تحصیلی جاری ۶۰ پاکت شیر بین تمامی ۴۰۰ دانش آموز هرمزگان توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: جامعه هدف آموزش وپرورش تحت پوشش قراردادن تمامی دانش آموزان پیش دبستانی، ابتدایی ومتوسطه اول مدرسه‌های شهری و روستایی سراسر استان هرمزگان است.
مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان اظهارداشت: طبق تحقیقات انجام شده دفتر وزارت آموزش وپرورش در برخی استان‌های کشور دانش آموزان با برخی مشکلات تغذیه ای مواجه بودند که استان هرمزگان یکی از استان‌های هدف است.
دادی زاده سرخایی با اشاره به اینکه مصرف شیر برای سلامت وشادبی دانش آموزان ضروری است، گفت: باید تلاش کرد تا فرهنگ استفاده از شیر در بین خانواده‌ها ارتقاء یابد ومیزان سرانه شیر به میانگین مصرف شیر در کشور و جهان نزدیک تر شود.

آموزش وپرورش هرمزگان بیش از ۴۰۰ هزار دانش آموز دارد که درچهار هزار مدرسه مشغول به تحصیل هستند.
براساس قانون بودجه امسال با تخصیص و پرداخت یک هزار میلیارد ریال به وزارت آموزش وپرورش مقرر شده است ۶۰ نوبت شیر رایگان بین دانش‌آموزان هشت استان کمتر برخوردار کشور از جمله هرمزگان، ایلام، بوشهر، خراسان جنوبی، خوزستان، سیستان وبلوچستان و کهکیلویه وبویراحمد توزیع شود.

برچسب‌ها مدارس هرمزگان وزارت آموزش و پرورش بندرعباس دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس هرمزگان وزارت آموزش و پرورش بندرعباس دانش آموزان مدارس هرمزگان وزارت آموزش و پرورش بندرعباس دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۹۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت دانش‌آموزان در واشنگتن از مدرسه خود به علت ممنوعیت اعلام حمایت از فلسطین

تعدادی از دانش‌آموزان یک مدرسه در پایتخت آمریکا از مدیران مدرسه خود به علت ممانعت از برپایی مراسم حمایت از فلسطین شکایت کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از رویترز، شکایت دانش‌آموزان آمریکایی چهارشنبه ارائه شد و در آن آمده است که مدیران مدرسه با اعضای «انجمن دانش‌آموزان عرب» در این مدرسه رفتار متفاوتی دارند.

دانش‌آموزان شاکی‌ تصریح کرده‌اند: انجمن دانش‌آموزان عرب و اعضای آن در چهار ماه گذشته تلاش کردند تا فعالیت‌های معنی‌داری مانند نمایش فیلم مستند، نصب پوستر و برگزاری برنامه فرهنگی داشته باشند اما مدیریت مدرسه همواره مانع از این اقدامات شده است.

این شکایت‌، از سوی اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا در دادگاه منطقه کلمبیا ارائه شده و از دادگاه خواسته است که اجازه دهد تا پیش از پایان سال تحصیلی دانش‌آموزان مراسم‌های خود را برپا کنند.

در شکایت دانش‌آموزان دبیرستان «جکسون رید» عنوان شده است: آزادی بیان سرکوب شده است زیرا مدرسه اجازه نمی‌دهد که دیدگاه‌های دانش‌آموزان درباره جنگ جاری در غزه و تاثیرات آن بر مردم فلسطین شنیده شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • کتابخانه سیار، روشی خلاق برای ترویج کتابخوانی
  • دانش‌آموزان آمریکایی از مدرسه خود به دلیل ممنوعیت مراسم حمایت از فلسطین شکایت کردند
  • شکایت دانش‌آموزان در واشنگتن از مدرسه خود به علت ممنوعیت اعلام حمایت از فلسطین
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت