Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@15:28:14 GMT

رقیب سردار آزمون زنیت را ترک کرد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۰۰۴۸

رقیب سردار آزمون زنیت را ترک کرد

رقیب اصلی سردار آزمون در خط حمله زنیت روسیه از این تیم جدا شد.

به گزارش مشرق، به نقل از خبرگزاری چمپیونات روسیه، الکساندر کوکورین با توجه به تراکم خط حمله زنیت سن‌پترزبورگ به صورت قرضی تا پایان فصل جاری در اختیار تیم سوچی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، کوکورین که پس از آزادی از زندان به خاطر  مشارکت در یک درگیری به تیم زنیت بازگشته بود با توجه به حضور آزمون، آرتم جیوبا و مالکوم شانس اندکی برای بازی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین مسئله باعث شد تا کادر فنی زنیت پیشنهاد انتقال قرضی کوکورین به سوچی را بپذیرند.

این در حالی است که پیش از رسانه‌های ورزشی روسیه اعلام کرده بودند که بازگشت الکساندر کوکورین موقعیت سردار آزمون را در خط حمله زنیت با خطر مواجه خواهد کرد. از سویی طبق گزارش نشریه کیکر آلمان زنیت روسیه قصد دارد مهاجم سوئدی تیم یونیون برلین را جذب کند و در همین راستا یک مهاجم کنونی خود را کنار گذاشت.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا سردار آزمون زنیت سن پترزبورگ کوکورین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۰۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف سردار آزمون با رم مشخص شد

 به گزارش تابناک، فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا یا یک انتقال جذاب همراه بود. جایی که سردار آزمون مورد توجه باشگاه رم ایتالیا قرار گرفت و با قراردادی قرضی شاگرد ژوزه مورینیو شد. آزمون هر چند در ابتدای کار آنچنان که باید مورد استفاده قرار نگرفت، اما ظرف ماه‌های اخیر ۳ گل برای رم به ثمر رسانده، یک پنالتی گرفته و یک پاس گل هم داده است.

این آمار وقتی جذابتر می‌شود که بدانیم آزمون تنها ۵۰۰ دقیقه در ترکیب رم قرار گرفته. یعنی به ازای هر ۱۰۰ دقیقه یک تأثیر روی گل‌های رم گذاشته است. دانیله ده‌روسی- سرمربی جوان رم - اعتقاد ویژه‌ای به توانایی‌های سردار دارد و بیشتر از مورینیو او را در خط حمله به کار گرفته است. حتی در نقل و انتقالات نیم‌فصل، ده‌روسی سردار را به بلوتی ترجیح داد و مهاجم تیم ملی ایتالیا را به فیورنتینا فروخت تا فوروارد ایرانی خود را حفظ کند.

حالا و با توجه به اینکه قرارداد قرضی آزمون رو به اتمام است، چند باشگاه اروپایی برای جذب او اقدام کرده‌اند. از جمله فولام انگلیس که همچنان برای پر کردن جای خالی الکساندر میتروویچ- مهاجم فعلی الهلال عربستان- دنبال گزینه‌ای مناسب است و البته در این مسیر می‌کوشد تا آزمون را شکار کند.

فنرباغچه ترکیه، رئال بتیس اسپانیا و ناپولی و بولونیا در سری آ هم خواهان جذب آزمون هستند. هر چند این اقدامات خیلی رسمی نشده، اما این تیم‌ها علاقه به آزمون را به گوش مهاجم تیم ملی رسانده‌اند. ناپولی به تازگی آنتونیو کونته را به عنوان سرمربی فصل بعد استخدام کرده و بولونیا هم تیاگو موتا- هافبک سابق تیم ملی ایتالیا- را روی نیمکت دارد.

سردار، اما میان تمام این شایعات موضع سکوت را در پیش گرفته است. او فعلا تمرکز خود را روی حضوری موفق در سری آ و همچنین بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا مقابل لورکوزن گذاشته است و هنوز کسی از آینده آزمون خبر قطعی ندارد، به خصوص که بند خرید دائمی او از لورکوزن بیش از ۱۲ میلیون یورو است. به همین دلیل احتمال جدایی سردار از رم وجود دارد و باید به این شایعه بیشتر از قبل توجه کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا
 

دیگر خبرها

  • تکلیف سردار آزمون با رم مشخص شد
  • دعوت آلکنو از بدنساز ایرانی برای حضور در تیم والیبال زنیت
  • آغاز مذاکرات: معاوضه رقیب سردار با ستاره ناپولی
  • حمله به هم‌تیمی سردار آزمون پس از باخت در اروپا
  • سردار، غایب رمی‌ها در بازی با یوونتوس؟
  • آلکنو سرمربی تیم والیبال زنیت شد
  • سردار آزمون، غایب رمی‌ها برای یوونتوس؟
  • سردار، غایب رمی‌ها برای یوونتوس؟
  • گزارش ناامیدکننده نشریه آلمانی درباره سردار آزمون
  • گفت‌و‌گوی سردار سپاه با سی‌ان‌ان به زبان انگلیسی درباره حمله به اسرائیل