Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@06:49:12 GMT

رشد 150درصدی پرونده‌های پولشویی

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۰۵۲۹

رئیس پلیس امنیت اقتصادی گفت: طی ۹ ماه ابتدای سال افزایش ۱۵۰ درصدی در حوزه پرونده‌های پولشویی داشتیم. ناطقان: سردار مقیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی در همایش نقش پلیس در رونق تولید اظهار کرد: طی ۹ ماه ابتدای سال افزایش ۱۵۰ درصدی در حوزه پرونده‌های پولشویی داشتیم.
 
وی گفت: در حوزه احتکار تمام تلاش ما این است که احتکاری صورت نگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار مقیمی افزود: در حوزه قاچاق کالا ارزش ریالی پرونده‌ها ۵۵ درصد افزایش داشته است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا افزود: در مورد پرونده‌های بالای ۵۰۰ میلیون تومان ۴۴ درصد افزایش داشتیم ،همچنین پرونده‌های سازمان یافته قاچاق کالا نیز افزایش داشته است.

سردار مقیمی افزود: پرونده‌های بالای ۱۰۰ میلیون تومان ۵۳ درصد رشد داشته است. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: رشد ، پرونده ها ، پولشویی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: رشد پرونده ها پولشویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۰۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات کشف سکه‌های دوره اشکانی از یک مسافر قطار

به گزارش آنلاین به نقل از ایسنا، سردار حشمت اله ملکی درباره جزئیات این خبر گفت: مأموران پلیس مستقر در سالن ایستگاه راه آهن اندیمشک حین کنترل و بازرسی اثاثیه مسافران از طریق دستگاه ایکس ری به بار همراه شخصی مظنون شدند پس از بازرسی بار این مسافر همکاران تعداد ۷۳ عدد سکه قدیمی را که به طرز ماهرانه‌ای در کیف جاساز شده بود کشف و ضبط کردند.

وی ادامه داد: برابر اعلام کارشناس میراث فرهنگی شهرستان اندیمشک سکه های کشف شده مربوط به دوره اشکانیان بوده و ارزش ریالی آن در حدود دو میلیارد ریال برآورد شده است.

ملکی با بیان اینکه متهم به همراه اموال مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به مقر پلیس منتقل شد، گفت: این فرد درحین تشکیل پرونده به ماموران پیشنهاد رشوه داده و حتی اعلام کرد که حاضر است تمامی سکه‌ها را در ازای آزادی به ماموران بدهد که این موضوع نیز در پرونده‌اش درج شد.

فرمانده پلیس راه آهن کشور با بیان اینکه با استعلام بعمل آمده از سامانه پلیس مشخص شد که این فرد دارای سوءسابقه است، گفت:‌در نهایت متهم به بزه انتسابی اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شد.

کد خبر 847101 برچسب‌ها خبر مهم حوادث ایران

دیگر خبرها

  • در پی همکاری برای سرکوب دانشجویان؛ افزایش فشار‌ها برای برکناری رئیس دانشگاه کلمبیا
  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه‌ای واحد در دادسرا‌های گلستان 
  • جزئیات کشف سکه‌های دوره اشکانی از یک مسافر قطار
  • رئیس فراکسیون کارگری: عدم افزایش حق مسکن و پایه سنوات کارگران هیچ توجیهی ندارد
  • کشف سکه‌های دوره اشکانی از مسافر قطار
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • تبریز؛ فقیرترین کلانشهر کشور در حوزه هوشندسازی/ افزایش تلفات تصادفات درون شهری نگران کننده است
  • اشتهارد؛ شهرستان بدون زندانی مهریه
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه