Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@04:37:54 GMT

ال‌گیلانو سه مصدوم برای ملوان برجای گذاشت!

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۱۵۷۶

ال‌گیلانو سه مصدوم برای ملوان برجای گذاشت!

سه بازیکن ملوان بندر انزلی در دیدار با داماش گیلان مصدوم شدند.

به گزارش "ورزش سه" در چارچوب هفته بیستم لیگ آزادگان دو تیم شمالی ملوان و داماش به مصاف یکدیگر رفتند. با اعلام کادر پزشکی تیم ملوان، سه بازیکن انزلی‌چی‌ها در دیدار برابر داماش دچار مصدومیت شدند.

 

میثم شاه مکوندزاده که در جریان این بازی از ناحیه دنده به شدت آسیب دیده بود پس از عکس برداری در بررسی اولیه شکستگی در انتهای خارجی دنده هشتم مشاهده شده که نظر قطعی بعد از انجام اسکن سه بعدی اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا احتمال دوری ۳ تا ۴ هفته ای برای این بازیکن وجود دارد.

 

حافظ یعقوبی دیگر بازیکن ملوان که برخورد شدیدی در این مسابقه داشت با مصدومیت و درد شدید از ناحیه کمر مواجه است که پس از بررسی های بیشتر نتیجه نهایی اعلام خواهد گردید و همچنین مهیار زحمتکش کاپیتان ملوان دچار ورم و ‌تروما در قسمت قوزک داخلی می باشد که کادر پزشکی ملوانان در تلاش است وی را به بازی هفته آینده برابر فجرسپاسی برساند و حضور او در ترکیب ملوان برابر شیرازی ها در هاله‌ای از ابهام قرارد دارد.

ملوان بندرانزلی دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ملوان بندرانزلی دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۱۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان

 فریبا  کوشا رییس بیمارستان خاتم در ابتدا ضمن خوش آمد گویی به معاون فرهنگی اجتماعی استان و همکاران شان آرزوی توفیق برای امنیت سازان استان نمود

 در ادامه سرهنگ علی رحیمی ضمن تبریک هفته سلامت و برشمردن نقاط مشترک پلیس و کادر درمان در جهت امنیت روانی و اجتماعی جامعه افزود: کارشناسان بهداشت و آموزش همگانی انتظامی پلیس آمادگی ارائه راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی برای جامعه هدف در کنار کارکنان دانشگاه علوم پزشکی دارند.

 در ادامه با اهدا لوح یادبود و هدیه‌ای از زحمات سرکارخانم دکتر کوشا رییس بیمارستان خاتم الانبیا زاهدان تقدیر و در پایان نیز معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با حضور در بخش کلینیک از کادر درمان نیز به مناسبت هفته سلامت با اهدا شاخه گل تجلیل به عمل آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد