Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@02:20:35 GMT

سردترین نقطه کشور کجاست؟

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۲۰۴۷

سردترین نقطه کشور کجاست؟

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: صبح امروز شهرکرد با ۱۱ درجه زیر صفر سردترین مرکز استان کشور و کوهرنگ با ۱۸ درجه زیر صفر سردترین نقطه کشور بود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مهرداد قطره گفت: از اواخر روز سه‌شنبه سامانه بارشی جدید وارد استان خواهد شد.

وی تصریح کرد: این سامانه بارشی طی روز چهارشنبه و تا اواسط روز پنج ‌شنبه به صورت برف و باران تمام استان  به خصوص کوهرنگ را در برخواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطره با اشاره به بارندگی‌ها در سطح کشور طی بهمن‌ماه، خاطرنشان کرد: بارش‌ها از یک بی‌نظمی زمانی و مکانی تبعیت می‌کند، به این ترتیب که طی دهه نخست بهمن سطح بارندگی‌ها در اقصی نقاط کشور نسبت به حد هنجار بلند مدت گرایش به بیش از حد نرمال است.

وی ادامه داد: به تدریج از اواخر دهه نخست بهمن تا اواسط  بهمن بارندگی‌ها رو به کاهش خواهد رفت و مجددا از دهه سوم بهمن سطح بارندگی‌ها در کشور فزونی می‌یابد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان در پایان گفت: طی بهمن ماه به طور کلی متوسط دمای هوا در سطح کشور نسبت به حد نرمال بلند مدت سردتر خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری معاون هواشناسی برنا کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۲۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی و رفع ۴۸۷ نقطه پرحادثه راه‌های کشور

داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و‌نقل جاده ای، اظهار کرد: از ۸۸۷ نقطه پرحادثه مصوب با پلیس راه، ۴۰۰ نقطه پرحادثه در سال گذشته رفع و ۴۸۷ نقطه باقی‌مانده دیگر نیز امسال ایمن سازی خواهد شد.

امانی گفت: در مسیر گذرگاه‌های اربعین کشور نیز ۱۲۰ نقطه پرخطر شناسایی شده که تاکنون ۷۰ نقطه برطرف و تا ایام اربعین امسال بیشتر آن‌ها ایمن‌سازی و رفع می‌شوند.

وی افزود: سال گذشته برای رفع نقاط پرحادثه، بهسازی، روشنایی، نصب نیوجرسی، خط کشی و روکش آسفالت در مسیرهای منتهی به مرزهای اربعین حسینی، ۲۵۰۰ میلیارد تومان پروژه تعریف شد که امسال نیز همین اقدام در دست انجام است.

منبع: سازمان راهداری 

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • شیرشاه کشتی ایران کجاست؟
  • برپایی بازارچه دانش آموزی در سمیرم
  • تداوم بارش‌های رگباری در این استان‌ها؛ کوهنوردی ممنوع!
  • تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها
  • کوهنوردی ممنوع/ تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها
  • ۷۰ نقطه حادثه در مسیرهای اربعینی ایمن سازی شدند
  • افزایش تولید فولاد خام ایران
  • تخت ‌جمشید دوم ایران کجاست؟
  • ایمن سازی و رفع ۴۸۷ نقطه پرحادثه راه‌های کشور
  • بزرگ‌ترین گنج گمشده ایران کجاست؟