Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدارهای معوقه هفته هفتم لیگ برتر والیبال با برگزاری سه دیدار پیگیری می‌شود و در مهم‌ترین بازی سپاهان میزبان شهرداری ارومیه است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، لیگ برتر والیبال کشورمان پس از 50 روز تعطیلی از روز یکشنبه آغاز شده و فردا هم سه دیدار معوقه هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر والیبال برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدایت تیم شهرداری ارومیه در زمان تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر به پیمان اکبری رسید و مصطفی کارخانه به دلیل شرایط جسمانی جای خود را به اکبری داد. تیم شهرداری ارومیه در اولین حضور سرمربی خود مقابل شهداب یزد به میدان رفت و توانست پیروز میدان شود. شاگردان اکبری قرار است فردا مقابل سپاهان به میدان بروند و به دنبال دومین پیروزی خود هستند.

دومین دیدار این هفته تقابل تیم کاله مازندران با فولاد سیرجان است. شاگردان عطایی در روز یکشنبه توانستند تیم پیکان را شکست دهند و حالا باانگیزه بالایی که دارند به دنبال دومین پیروزی خود برابر سیرجان هستند. تیم سیرجان هم در تعطیلات لیگ با تغییر سرمربی روبه‌رو شد و محمدرضا تندروان هدایت تیم را برعهده گرفته است.

آخرین بازی این هفته دیدار دو تیم شهروند اراک مقابل تیم راهیاب ملل مریوان است؛ تیم شهروند اراک روز یکشنبه شگفتی‌ساز بود و توانست تیم خاتم اردکان را شکست دهد و حالا به دنبال برد مقابل مریوان است. البته مریوانی‌ها روز یکشنبه مقابل سپاهان مغلوب شدند و حالا به دنبال جبران و پیروزی برابر تیم قعرنشین جدول هستند. تیم شهروند اراک اوضاع خوبی در لیگ برتر نداشت؛ بدهی‌ها این تیم و نبود حمایت از سوی مسئولان شرایط را برای این تیم سخت کرده بود.

برنامه دیدارهای معوقه هفته هفتم به شرح زیر است:

سپاهان - شهرداری ارومیه

کاله مازندران - فولاد سیرجان

شهروند اراک - راهیاب ملل مریوان

انتهای پیام/4048/4057/

منبع: آنا

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال کاله مازندران فولاد سیرجان تیم شهرداری ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۲۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، رضا اسدی هافبک اسبق پرسپولیس که اکنون طی دو فصل اخیر به عنوان مهاجم در ترکیب تیم‌های تراکتور و سپاهان خوش درخشیده است، با توجه به گلزنی در دیدار رفت مقابل پرسپولیس اکنون نیز با انگیزه زیادی خود را آماده جدال در استادیوم آزادی می‌کند.

مهاجم سپاهانی‌ها که به واسطه مصدومیت و دوری از ترکیب و درخشش و گلزنی این روزهای شهریار مغانلو بار دیگر از کورس آقای گلی دور مانده است، امیدوار است شرایط بازی مقابل پرسپولیس برای او فراهم شود.

اسدی قرار است در تمرین امروز سپاهان آخرین تست‌های پزشکی را زیر نظر کادر این تیم دنبال کند و با اعلام وضعیتش به ژوزه مورایس، در موردش برای حضور فیکس یا نیمکت نشین در جدال با پرسپولیس تصمیم گیری شود.

در شرایط کنونی گمانه زنی در خصوص نیمکت نشینی و حضور او در جریان بازی به واسطه مصدومیت تازه بهبود یافته‌اش، زیاد است و اکنون باید دید پاسخ تست‌ها شرایط او را برای این بازی تغییر خواهد داد یا خیر.

دیگر خبرها

  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان
  • تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • فرجی - حنانوف: اوسمار امروز نظر نهایی را می‌دهد
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • دفاع متزلزل پرسپولیس پیش از جدال حساس با سپاهان