Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری تهران گفت: ساخت‌و‌سازهای غیرمجاز در حاشیه شهرها خط قرمز مجموعه استان و فرمانداری‌هاست که باید توسط شهرداری پیگیری شود. ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۷ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پیشوا، علیرضا طاهری‌نسب امروز در مراسم معارفه شهردار پیشوا با اشاره به شاخصه‌های مدیریت شهری اظهار داشت: مدیریت شهری چندوجهی و خاکریز خدمت به مردم است و با توجه به رشد سریع شهرها و نیازهایی که به دنبال دارد یکی از شاخص‌های مهّم مدیریت شهری شناخت مسائل و پیگیری آن‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نخستین شاخص یک مدیر شهری بهره‌گیری از تکنولوژی برای هوشمندسازی شهر و ریسک‌پذیری در مقابل مسائل موجود است.

مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری تهران بیان کرد: توجه به طرح‌های محرک توسعه و حذف تصدی‌گری شهرداری در پروژه‌ها در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی باید در برنامه‌های شهرداران باشد.

طاهری‌نسب ادامه داد: تعامل با ادارات شهرستان، خلاقیت برای ایجاد منابع جدید درآمدی، ارتقا سطح مدیریت و بهبود هزینه‌کردها، تدوین سیاست‌های کلی و نگاه کارشناسانه در طرح‌ها، جلب مشارکت شهروندان، ایجاد نشاط اجتماعی و اطمینان‌بخشی به مردم و تلاش در جهت رفع مشکلات آنان باید از سوی مدیر شهری مورد توجه قرار گیرد.

وی تهیه برنامه پنج ساله را از نیازهای مدیریت‌های شهری دانست و گفت: شهرداران اهتمام ویژه‌ای به تهیه برنامه پنج ساله داشته و کلیه عملیات بهسازی و نوسازی در این برنامه دیده شود.

مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری تهران همچنین افزود: پیشگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر باید به ‌عنوان یکی از خطوط قرمز مجموعه استان و فرمانداری به صورت جدی از سوی شهرداری پیگیری شود.

ساخت و ساز غیرقانونی در « زیارت» بیداد می‌کند / تصرفات بی‌رویه‌ در ناهارخورانرئیس کل دادگستری استان اصفهان: ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم رودخانه زاینده رود تعیین تکلیف می‌شودنظارت بر ساخت و سازها در اردبیل تشدید می‌شود

تکمیل پروژ‌ه‌های نیمه‌تمام اولویت مدیریت شهری جدید پیشوا قرار دارد

در ادامه غلامرضا حبیبی به عنوان شهردار جدید پیشوا اظهار داشت: انتخاب بنده به عنوان شهردار پیشوا به اتفاق آراء اعضای شورای اسلامی شهر بود که مسئولیت اینجانب را در مقابل آحاد مردم به ویژه خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر چندین برابر کرده است.

وی تصریح کرد: از نخبگان و صاحبنظران منطقه درخواست همکاری و مشاکت دارم و حتی دست نیاز به سمت منتقدان خود دراز می‌کنم زیرا اعتقاد دارم اگر انتقاد سازنده باشد بی‌شک سبب پیشرفت و توسعه می‌شود.

شهردار پیشوا همچنین ادامه داد: از نیروهای بومی در شهرداری جهت پیشرفت و تعالی شهر نهایت کمک و مساعدت را خواهیم گرفت.

حبیبی تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام را از اولویت‌های مدیریت شهری جدید پیشوا دانست و گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از جمله ساختمان شهرداری، مجموعه فرهنگی ‌ورزشی، ساختمان آتش‌نشانی و تجهیز شهر به دوربین‌های پایش تصویری از جمله برنامه‌های پیش‌روی مدیریت شهری است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به تعداد بالای جمعیت اتباع و استفاده آنان از خدمات عمومی شهر، می‌طلبد با کمک فرماندار شهرستان این قشر در اختصاص سرانه‌ها لحاظ شوند.

انتهای پیام/ 220

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۲۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری تهران هیچ قصدی برای باشگاه‌داری ندارد

سخنگوی شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری و ورود به مدیریت ورزش حرفه‌ای ندارد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران در صفحه شخصی خود در فضای مجازی در مورد شایعات مربوط به  باشگاه‌داری شهرداری تهران نوشت: با احترام به دو تیم محبوب پایتخت و همه هواداران فوتبال، شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری و ورود به مدیریت ورزش حرفه‌ای ندارد. در عین حال به وظایف خود در ورزش همگانی، حمایت از استعدادهای برتر و همچنین حمایت کلان از تیم‌های باشگاهی و ملی پایبند است.

قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • تکلیف‌نامه شهرداری تهران برای پارک‌های پایتخت چه می‌گوید؟
  • ماجرای کاشت ساختمان در پارک‌های تهران
  • عضو شورای شهر خواستار شد: برخورد قانونی با خاطیان مرگ کارگر شهرداری تهران
  • درخت کشی در تهران؛ چرا شهرداری به دنبال قطع درختان است؟
  • برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • کاشت ساختمان در پارک‌های تهران؛ ممنوع یا مجاز؟
  • شهرداری تهران هیچ قصدی برای باشگاه‌داری ندارد
  • بسته‌های تشویقی شهرداری جهت رغبت در نوسازی بافت‌های فرسوده!
  • شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری ندارد