Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@04:10:40 GMT

کمک خیران تهرانی به کودکان یتیم و محسنین گلستان

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۲۷۲۳

کمک خیران تهرانی به کودکان یتیم و محسنین گلستان

به گزارش خبرنگار مهر، خیران تهرانی حمایت ۴۷۵ فرزند یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان را برعهده گرفتند.

همچنین یک خیر تهرانی به ۴۰۰ فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان ۴۰ میلیون تومان کمک کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان در این خصوص اظهارکرد: پنج حامی تهرانی با پرداخت سرانه ۵۰ هزار تومان برای هر یک از ۴۷۵ یتیم گلستانی سالانه ۲۸۵ میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکندر اسکندری عنوان کرد: این نهاد به‌تنهایی نمی‌تواند پاسخگوی نیاز همه مددجویان باشد، از این رو با اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین در نظر دارد با مشارکت خیران نیکوکار، اقدامی خداپسندانه برای رفع نیاز محرومان و خدمت‌رسانی هر چه‌بهتر به نیازمندان واقعی ارائه دهد.

وی با اشاره به اینکه این کمک‌ها برای معیشت، تحصیل، درمان، مسکن و دیگر نیازهای ایتام هزینه می‌شود، تصریح کرد: بسترهای الکترونیکی برای پرداخت آسان تر کمک های نقدی به ایتام و فرزندان محسنین گلستانی و همچنین نام نویسی حامیان در سایت اکرام ایتام و محسنین برای پرداخت کمک های نقدی آنها فراهم شده است.

اسکندری همچنین گفت: خیر تهرانی که حامی سه هزار فرزند یتیم در سطح کشور است به ۴۰۰ فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان، ۴۰ میلیون تومان کمک کرد.

وی در خصوص طرح محسنین توضیح داد که این نهاد با هدف کمک به کودکانی که پدر و مادر دارند اما والدینشان به دلایلی از قبیل بیماری‌های سخت، از کارافتادگی، زندانی بودن، طلاق و غیره توان تأمین معیشت فرزندان خود را به عنوان آینده‌سازان کشور ندارند طرح محسنین را به منظور بهره‌مندی از کمک‌های مادی مردم خیر و نیکوکار کشور اجرا می‌کند.

وی گفت: تعداد ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد این استان ۹ هزار و ۲۲۲ نفر است که چهار هزار و ۵۷۴ نفر از این تعداد فرزندان یتیم و چهار هزار و ۶۴۸ نفر هم محسنین هستند.

کد خبر 4831909

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان بارش برف قاسم سلیمانی تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان بوشهر شهرکرد سردار سلیمانی ایلام قزوین گرگان دهه فجر خطبه های نماز جمعه بیرجند انتخابات 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۲۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی

احمد سالاری جائینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته بیش از ۱۴ میلیارد و ۱۲۸ میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته امداد، بابت حق بیمه اجتماعی زنان سرپرست خانوار مددجو به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شد.

وی اهداف از اجرای این طرح را کمک به توانمندی و افزایش روحیه‌ی اعتماد به نفس، امید به آینده‌، حفظ عزت نفس و منزلت اجتماعی و تامین هزینه‌های زندگی در دوران سالمندی و از کارافتادگی  این بانوان عنوان کرد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: با حمایت‌های کمیته امداد هرمزگان در سال گذشته ۲۵۳ بانوی سرپرست خانوار از بیمه‌شدگان توسط این نهاد، بازنشسته و در حال حاضر از خدمات مستمری سازمان تامین اجتماعی بهره‌مند هستند.

سالاری افزود: براساس قوانین و مقررات موجود تامین اجتماعی، زنان سرپرست خانوار تحت حمایت بیمه‌های اجتماعی با حداقل سن ۵۵ سال به شرط دارا بودن ۱۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه می‌توانند از مزایای بازنشستگی و از کارافتادگی سازمان تامین اجتماعی بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • مشارکت بیش از ۵ هزار معلم قزوینی در طرح اکرام ایتام
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • همکاری ۲۰۰ داوطلب هلال‌احمر زنجان در نذر سلامت
  • رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است