Web Analytics Made Easy - Statcounter

خواجه لویی با اشاره به اینکه با افتتاح قطعه اول آزادراه تهرانشمال شاهد تحول بزرگ ترافیکی هستیم، گفت: آخرین استاندارد‌های ایمنی دنیا و بیشتر از آن در این آزاد راه رعایت شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، منوچهر خواجه لویی عصر امروز (سه شنبه اول بهمن) در برنامه گفتگوی 18 و 30 دقیقه شبکه خبر سیما با اشاره به بازدید محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه همراه با عزیزاله شهبازی استاندار البرز از روند تکمیل قطعه یک پروژه آزاد راه تهران - شمال گفت: با افتتاح قطعه اول آزادراه شمال، انتهای بزرگراه همت و آزادراه جنوبی تهران، استانهای تهران و البرز شاهد تحول بزرگ ترافیکی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون بنیاد مستضعفان با تصریح این نکته که در ساخت این آزادراه آخرین استاندارد‌های ایمنی دنیا و بیشتر از آن رعایت شده است، گفت: پایدارسازی جداره‌های تونل ها، تهویه تونل ها، اطفای حریق در این آزادراه به همت متخصصان و مهندسان کشور انجام شده است.

 

خواجه لویی با اشاره به اینکه آزادراه تهران – شمال اولین آزادراه کشور با رویه بتنی است که با هماهنگی های انجام شده و استقرار پلیس بهره برداری از قطعه اول آن در دهه فجر انجام می شود، گفت: ساخت این آزاد راه پیشرفت بزرگی در کار راه سازی کشور است که برای ساخت قطعه اول آن ۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است یعنی با نرخ امروز حدود یک میلیارد تومان برای تکمیل و ساخت آن هزینه شد.

 

وی با اشاره به اینکه به دنبال تکمیل قطعه دوم آزاد راه تهران – شمال تا پایان سال 1400 هستیم، گفت: در حال حاضر پیمانکاران در 3 شیفت بر روی این آزادراه مشغول به کار هستند و با این روند امید داریم تا نیمه دوم سال ۱۴۰۰ مردم بتوانند از آن عبور کنند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد فعالیت های مسجدی مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد طرح ملی فهما رویداد ملی فهما رویداد ملی فهما طرح ملی فهما شهادت سردار سلیمانی آزاد راه تهران شمال آزاد راه تهران شمال آزاد راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۳۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیل در روند اجرای آزادراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده

تین نیوز

شهردار منطقه ۱۴ از بازگشایی مسیر آزادراه شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده خبر داد.

 

 

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم،  امیر شهرابی فراهانی؛ شهردار منطقه 14 در جریان این بازدید از محدوده خیابان رحیمی، سرای محله فیروزه و دوربرگردان سوم خرداد بازدید کرد و گفت: از عوامل خدمات شهری، ترافیک و عمران می خواهم که در روزهای آینده با حذف موانع و زوائد ترافیکی موجود در خیابان ها موجب سهولت تردد در محدوده منطقه شوند.

وی با تاکید بر کاهش بار ترافیکی افزود: لازم است ظرف یک هفته، با حداکثر 10 روز آینده مسیر مسدود در آزادراه شهید شوشتری حدفاصل اتوبان بسیج ـ محلاتی و پل ابوذر بازگشایی و مسیر تردد شهروندان همواره شده و از بار ترافیکی شرق منطقه کاسته شود.

شهردار منطقه 14 در حاشیه این بازدید با بیان آنکه طرح احداث آزادراه شهید شوشتری به عنوان تثبیت کننده حریم نهایی شرق تهران شامل احداث بزرگراهی شمالی ـ جنوبی در منتهی الیه شرق تهران است و بزرگراه امام رضا(ع) در جنوب شرق پایتخت را به بزرگراه شهید یاسینی در شمال شرق تهران متصل می کند، یادآور شد: طول این معبر بزرگراهی کمربندی بالغ بر 15 کیلومتر در دو مسیر رفت و برگشت به عرض پوسته تا 76متر است که هر مسیر شامل 3خط عبور بوده و در میانه مسیر از طریق تقاطع غیر هم سطح به بزرگراه شهید محلاتی متصل می گردد.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل اهمیت این بزرگراه به عنوان کمربندی شرقی تهران و محور کمکی بزرگراه بسیج و نقش اساسی آن در هدایت ترافیک ترانزیتی برون شهری به خارج از شهر تهران و کاهش بار ترافیک در معابر شرقی، مدیریت شهری بر آن شد تا روند احداث این بزرگراه به عنوان یکی از اولویت های عمرانی از مسیر و محدوده منطقه تسهیل یابد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران
  • آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۶ اردیبهشت
  • قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین افتتاح می‌شود
  • آزادراه تهران ـ شمال بازگشایی شد
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها؛ ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز
  • انسداد آزادراه تهران شمال بعلت سیل و ریزش کوه
  • آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۴ اردیبهشت
  •  بزودی؛ افتتاح قطعه سوم کمربندی نسیم شمال
  • آخرین وضعیت تردد در جاده های شمال ؛ شلوغ یا خلوت، بارانی یا خشک؟
  • تسهیل در روند اجرای آزادراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده