Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور استاندار کردستان و جمعی از مدیران این استان، عملیات اجرایی پروژه ۱۱۶ کیلومتری فیبر نوری و طرح توسعه ارتباطات روستایی کردستان آغاز شد.

بە گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات، بهمن مرادنیا در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۱۶ کیلومتری فیبر نوری و طرح توسعه ارتباطات روستایی استان کردستان با بیان اینکه دسترسی روستائیان استان بە اینترنت پر سرعت زمینە ساز تحولات بزرگ در همە بخش ها است، اظهار داشت: با رسیدن اینترنت پر سرعت به روستاها مردم آن مناطق می توانند از آن در جهت توسعه گردشگری، آموزش، بهداشت و کسب و کارهای مرتبط بهره ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طبق تفاهم نامه منعقد شده قرار شد که اجرای ۳۰۰ کیلومتر فیبر نوری در روستاهای استان عملیاتی و اجرایی شود، افزود: امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی ۱۱۶ کیلومتر فیبر نوری در محور حسن آباد سنندج هستیم که ۳۰ روستا با جمعیت بیش از ۱۳ هزار نفر از آن بهره مند خواهند شد.

استاندار کردستان ادامه داد: برای اجرا و اتمام این پروژه که طول آن ۱۱۶ کیلومتر است ۱۱ میلیارد و۶۰۰ میلیون تومان هزینه و تا پایان شهریور ماه سال آینده به اتمام خواهد رسید.

مرادنیا یادآور شد: در مسیر اجرای پروژه که ۳۰ روستا را در بر می گیرد ۱۳ سایت تلفن همراه و۱۷ مرکز مخابرات از آن بهره خواهند برد.

وی بیان کرد: با تلاش و پشتکاری که در مجموعه همکاران وجود دارد امیدواریم مردم در زودترین زمان از مواهب این پروژه بهره مند گردند.

استاندار کردستان گفت: طبق وعده شرکت مخابرات ایران قرار است نظیر همین پروژه نیز در شهرستان سروآباد اجرایی و عملیاتی شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اینترنت روابط عمومی شرکت مخابرات فیبر نوری مخابرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۳۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر

سیدحامد عاملی در جلسه هماهنگی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر با حضور سرمایه‌گذار و مسئولان دستگاه‌های اجرایی، گفت: با هماهنگی ادارات مرتبط و با اقدامات انجام یافته از سوی سرمایه‌گذار، پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر تا آخر اردیبهشت ماه کلنگ‌زنی می‌شود.

او افزود: دستگاه‌های اجرایی مرتبط استان اقدامات لازم را طی دو هفته آینده انجام می‌دهند تا مانعی برای شروع عملیات اجرایی پروژه وجود نداشته باشد و سرمایه‌گذار طرح نیز آماده آغاز عملیات اجرایی است.

استاندار اردبیل تاکید کرد: شهرستان مشگین‌شهر ظرفیت ویژه‌ای در حوزه گردشگری دارد و احداث پروژه‌های پیشران در این منطقه می‌تواند به رونق گردشگری و اقتصادی استان منجر شود که مجموعه مدیریتی استان نیز از سرمایه‌گذاران در این حوزه حمایت می‌کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: حمایت‌های لازم از سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری انجام می‌شود و در همین راستا موافقت اصولی پروژه هتل پنج ستاره ملل صادر شده و سایر اقدامات لازم نیز انجام می‌شود.

حسن محمدی ادیب ادامه داد: این پروژه در منطقه روستای وله‌زیر شهرستان مشگین‌شهر قرار دارد و سرمایه‌گذار پروژه علاوه بر هتل پنج ستاره در قالب طرح توسعه، مجموعه‌های گردشگری سلامت و سایر طرح‌های گردشگری را نیز در دستور کار دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • امضای تفاهم نامه طرح فیبر نوری در بیرجند
  • امضای تفاهم نامه اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • گیلان باید تحت پوشش فیبر نوری قرار گیرد
  • پروژه فیبر نوری در خوزستان ظرف ۴ ماه به پایان می‌رسد
  • بهره مندی ۲۰ هزار مشترک از فیبر نوری البرز
  • اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها در ۵ شهر استان سمنان
  • اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها در ۵ شهر استان سمنان
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر