Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدی گفت: سی و یکمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم ویژه خانواده های معظم شهداء و ایثارگران فارس با عنوان گرامیداشت «سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی»، جمعه (۴ بهمن) در شیراز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سیدعلی محمدی» از برگزاری سی و یکمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم ویژه خانواده های معظم شهداء و ایثارگران فارس، خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات با عنوان گرامیداشت «سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی»، جمعه (4 بهمن) در شیراز برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس افزود: این مسابقات در پنج رشته حفظ، قرائت، تفسیر، مفاهیم و ترتیل و با حضور ۳۰۰ نفر از خانواده های معظم شهداء و ایثارگران فارس برگزار می شود.
 وی اضافه کرد: برگزاری مراسم «شبی با قرآن» و تلاوت آیات نورانی وحی با حضور قاریان شاهد و ایثارگر فارس نیز یکی از برنامه های معنوی این دوره از مسابقات است که پنجشنبه (3 بهمن)، بعد از نماز مغرب و عشاء در حرم مطهر «امامزاده سیدمحمد(ع)» برگزار می شود.
محمدی عنوان کرد: مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم خانواده های معظم شهداء و ایثارگران فارس، در مهرماه 98 با حضور یک هزار و ۲۰۰ شرکت کننده از نقاط مختلف استان برگزارشد.

پایان پیام/664

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد رویداد ملی فهما طرح ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد فعالیت های مسجدی مسجد فهما بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس مسابقه قرآن خانواده شهدا شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۳۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، این مسابقه با حضور ۴۵۰ دانش آموز از شهرستان‌های سروستان، فسا، شیبکوه و ششده و قره بلاغ در رشته‌های قرآن نماز و عترت برگزار شد.

در پایان بیست و دومین دوره مسابقات مقدماتی قرآن کریم دانش آموزان نفرات برتر به مسابقات استانی راه یافتند.

دیگر خبرها

  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در سپیدان
  • ششمین دوره مسابقات حافظان قرآن استان بوشهر در جزیره شیف برگزار شد
  • برگزاری مراسم شهادت امام صادق(ع) در هیئت میثاق با شهداء دانشگاه امام صادق(ع)
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • تدارک برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان
  • رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون