Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: با تلاش مرزداران خراسان رضوی در سال جاری بیش از 3.5 تن مواد مخدر کشف شده که این میزان نسبت به سال گذشته بیش از 50 درصد افزایش دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی، سردار قاسم رضایی در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه در شهر مرزی تایباد گفت: انقلاب اسلامی، شعاعی از دین اسلام و عاشورا است و به برکت دین مبین اسلام، ایران اسلامی در دل همه مردم مسلمان و مستضعفین نشسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره شهادت سردار پر افتخار اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی، افزود: شهید سلیمانی بزرگ شده مکتب حضرت امام خمینی (ره) و تابع ولی امر مسلمین جهان و یکی از موثرترین افراد در نهادینه کردن و انتشار نهضت انقلاب اسلامی در خارج از مرزها است.

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه ما در ایران اسلامی «سلیمانی» ها داریم و روحیه انقلابی این شهید عزیز استمرار دارد، اضافه کرد: روحیه دفاع مقدس و مقاومت در بین مرزبانان جاری و ساری است.

رضایی بیان کرد: خراسان رضوی با دو کشور افغانستان و ترکمنستان مرز مشترک دارد و اقدامات بسیار موثری در حوزه مرز افغانستان توسط مرزبانان استان صورت گرفته است که جای قدردانی دارد.

وی فعالیت مرزبانان در سراسر مرزها را کاملا حرفه‌ای و با اشرافیت بالا در کنترل مرزها توصیف کرد و افزود: با تلاش مرزداران در خراسان رضوی در سال جاری بیش از 3.5 تن مواد مخدر کشف شده که این کشفیات نسبت به سال گذشته بیش از 50 درصد افزایش داشته است.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به افزایش کشفیات مواد مخدر در شرق کشور توسط مرزبانان (معادل کشف 77 تن مواد مخدر) خاطرنشان کرد: مطالبه جدی بنده به عنوان فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی، این است ملت‌ها از دولت‌های خود و سازمان ملل، مبارزه با مواد مخدر را باید مطالبه کنند.

سردار رضایی با اشاره به بر شعار سال«رونق تولید»، افزود: در راستای تحقق شعار سال، مرزبانان با تلاش فراوان در مقابله با انواع قاچاق کالا و سوخت  کشفیات بسیار خوبی داشتند که این میزان نسبت به سال گذشته 2 و نیم برابر است.

وی تصریح کرد: ما در فرایند مبارزه با قاچاق به طور جدی منافع ملی را دنبال می‌کنیم و با تلاش فراوان به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک خواهیم کرد.

فرمانده مرزبانی ناجا با انتقاد از برخی اظهار نظرها در خصوص کولبران، اعلام کرد: وقتی فردی در نیمه شب در دره‌ها و ارتفاعات تردد غیرمجاز دارد و با مرزبانان درگیر شده و اقدام به تیراندازی می‌کند مسلما کولبر نیست، اگرچه با کوله خود اجناس غیر مجاز، ضد فرهنگی، مشروبات الکلی، اسلحه و مهمات را حمل می‌کند. 

انتهای پیام/ 70068

 

منبع: فارس

کلیدواژه: مواد مخدر خراسان رضوی انقلاب اسلامی سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۴۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟

آفتاب‌‌نیوز :

مرزبانی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «بعدازظهر امروز تعداد ۶ نفر از کارکنان گروهان احتیاط مرزی استان خراسان جنوبی که برای رصد و پایش نوار مرز در نقطه صفر مرزی حضور یافتند، با نیرو‌های طالبان مواجه می‌شوند و به دلیل جلوگیری از بروز هرگونه تنش مرزی و انجام درخواست نیرو‌های طالبان مبنی بر رفع سوتفاهم پیش آمده، به مذاکره پرداخته که پس از چندساعت با ورود مرزبان درجه ۲ و انجام ملاقات مرزی با همتای کشور مقابل موضوع خاتمه یافت و کارکنان مرزبانی در صحت و سلامت کامل به خاک مقدس کشور عزیزمان بازگردانده شدند».

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • بازگشت مرزبانان ایرانی از افغانستان
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟
  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز