Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که شرکت فورد قصد دارد تا با بستن چند خط تولید ماشین‌های قدیمی خود در آمریکا شمالی مسیر را برای ساخت عنوان‌های جدیدتر فراهم سازد، تلاش می‌کند تا در اروپا قوی‌تر از همیشه به مسیر پیشین خود ادامه دهد. به دلیل وجود اهداف بلند مدت، این شرکت مبلغ ۴۷/۶۹۰/۰۰۰ دلار در کارخانه‌های خود در والنسیا، اسپانیا، سرمایه‌گذاری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است که قسمت بزرگی از این سرمایه‌گذاری مختص به الکترونیکی کردن خودرو‌های Galaxy و S-Max است. بازار اروپا تا به حال به خوبی پذیرای این دو مدل بوده‌اند و همچنین با استقبال زیادی از سوی مردم مواجه شده‌اند. در نتیجه این شرکت سعی دارد با ساخت نسخه الکترونیکی این دو عنوان، تمدیدی بر روی طول عمر محصولات خود اجرا کند.

اهداف شرکت فورد چیست؟

عنوان Ford Galaxy از اولین خودرو‌هایی بود که ابتدا خارج از آمریکا، در سال ۱۹۹۵، معرفی شد؛ و مدت‌ها بعد در سال ۲۰۰۶ خودرو S-Max به آن پیوست. هر دو این خودرو محصولاتی مناسب برای خانواده‌ها است. این سرمایه‌گذاری به کارخانه اجازه ساخت باتری مناسب برای عنوان‌های Kuga Hybrid، S-Max Hybrid و Galaxy Hybrid را می‌دهد. ساخت این باتری‌ها قرار است در ماه سپتامبر امسال آغاز شود. هیبریدی شدن این خودرو‌ها به طرفداران قدرت انتخاب بیشتری می‌دهد، چرا که طرفداران محیط زیست می‌توانند با خرید این محصولات از امکانات قبلی با رضایت بیشتری برخوردار باشند. با وجود این سرمایه‌گذاری قدرتمند از سوی فورد، این شرکت حالا بیشتر از همیشه به هدف خود، یعنی انتشار ۱۴ خودرو الکترونیکی در اروپا، نزدیک شده است و می‌تواند به راحتی موتور‌های جدید را بر روی محصولاتش قرار دهد.

هر دو مدل Galaxy و S-Max قرار است به یک موتور آتکینسون در کنار باتری الکترونیکی لیتیومیون مجهز باشند. هدف این کمپانی قدرت ۱۹۷ اسب بخار، گشتاور ۱۵۵ پوند بر فیت به همراه قدرت بکسل ۳۳۰۰ پوند است. گفتنی است که مدیرعامل شرکت فورد در اروپا در باره اهداف این شرکت گفت: " حالا که الکترونیک‌سازی خودرو‌ها به مسیر اصلی شرکت‌های بزرگ تبدیل شده است، ما در نظر داریم تا خودرو‌های بیشتری را با این قابلیت به بازار عرضه کنیم و همچنین میخواهیم تا میزان سرمایه‌گذاریمان در والنسیا را افزایش دهیم. " وی افزود " در حالی که تبدیل خودرو‌های قدیمی به الکترونیکی روزانه آسان‌تر می‌شود، انتظار می‌رود تا سال ۲۰۲۲ بتوانیم عموم محصولاتمان را به این قابلیت مجهز کنیم. "

بیشتر بخوانید: معرفی وانت جدید هیوندای با پیشرانه توربودیزل

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۴۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت +جدول

بازار امروز، شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ نشان می‌دهد قیمت خودرو در تمامی محصولات نسبت به روز گذشته تغییری ندارد و با همان قیمت ثابت، بدون تغییر معامله می‌شود.

به گزارش مشرق، قیمت خودرو امروز، شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ با آغاز روند دوباره معاملات در بازار، هیچ‌گونه تغییری نسبت به روز گذشته ندارد و تمامی محصولات در ثبات کامل خرید و فروش می‌شوند. در ادامه نرخ دلار به عنوان مهم‌ترین محرک بازار خودرو تاثیری بر قیمت تمامی محصولات نداشته است.

قیمت خودروهای داخلی

در روز جاری قیمت خودروهای داخلی هیچ تغییری نداشته و ثابت مانده‌اند.

دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) یکی از محبوب‌ترین محصولات ایران‌خودرو با قیمت ثابت یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان قابل خرید و فروش است.

قیمت پژو پارس سفارشی ELX نسبت به روز گذشته تغییر ندارد و با قیمت ۷۴۷ میلیون تومان می‌توان آن را از بازار خریداری کرد.

رانا پلاس پانوراما (ارتقاء) از دیگر محصولات ایران‌خودرو، هیچگونه تغییری نداشته و با قیمت ۷۱۸ میلیون تومان معامله می‌شود.

کوییک R اتوماتیک از هاچ‌بک‌های اقتصادی شرکت سایپا محسوب می‌شود که همانند سایر محصولات این شرکت بدون تغییر است و با قیمت ۵۴۲ میلیون تومان می‌توان خرید کرد. سایر محصولات نیز به همین ترتیب بدون تغییر بوده‌اند.

قیمت خودروهای مونتاژی

از ابتدای معاملات امروز، قیمت خودروهای مونتاژی همانند خودروهای داخلی تغییری ندارند.

آریزو ۵ اسپورت از محصولات برتر مدیران خودرو با قیمت یک میلیاردو ۴۱۷ میلیون تومان قابل خرید است که این محصول هیچ تغییر قیمتی نسبت به روز گذشته خود نداشته است.

قیمت تیگو ۸ پرو (هیبرید) در حال حاضر ۳ میلیارد و ۱۶۵میلیون تومان بوده که یکی دیگر از محصولات مدیران خودرو به شمار می‌رود.

جک S۵ از دسته محصولات کرمان موتور است که با قیمت یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود. سایر محصولات مونتاژی نیز بدون هیچ تغییر قیمتی ثابت مانده‌اند.

هایما ۸ اس از محصولات ایران‌خودرو بوده که تغییری نسبت به روز گذشته ندارد و در بازار با قیمت یک میلیارد و ۹۳۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

منبع:تجارت‌نیوز

دیگر خبرها

  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟ + فیلم
  • زورآزمایی جی ای سی (JAC) با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن 2024
  • محصولات خودروسازان شهر بم زیر آب رفت!
  • معافیت‌های خودرو در طرح مالیات بر عایدی سرمایه
  • حضور همدان با بسته‌های سرمایه‌گذاری جدید در نمایشگاه اکسپو
  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت +جدول
  • پیش‌نیازهای تحقق شعار سال در مناطق آزاد
  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو
  • ریسک سرمایه گذاری از طریق برات الکترونیکی صفر است