Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرانترین دروازه بان تاریخ، فعلا روزهای خوبی را در لیگ برتر سپری نمی کند.

طرفداری- دیدار چلسی و آرسنال در هفته بیست و چهارم لیگ برتر با تساوی 2-2 به پایان رسید. به مرور برخی از مهم ترین نکات آماری این بازی از نگاه اوپتا می پردازیم:

آرسنال از ژانویه 2015 و برد در زمین منچسترسیتی، موفق به غلبه بر تیم های بزرگ لیگ برتر (تاپ سیکس) در زمین آنها نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
(LDLDLDDDLLLLLDLLLLDLLDLDD) هیچ دروازه بانی در این فصل لیگ برتر به اندازه کپا آریزابالاگا از شوت های بیرون محوطه جریمه، گل نخورده است. (6 گل) تعداد گل های گابریل مارتینلی در همه رقابت های این فصل از مرز عدد 10 عبور کرد. او پس از نیکولاس آنلکا (1998/99)، اولین بازیکن زیر 19 سال آرسنال است که به چنین رکوردی در طول یک فصل می رسد. عملکرد ضعیف چلسی در 12 بازی اخیر لیگ برتر: 4 برد، 2 تساوی و 6 شکست. آرسنال در بازی با چلسی فقط دو شوت داشت که هر دو شوت به گل تبدیل شد. چنین موردی در فصل جاری لیگ برتر بی سابقه است.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۴۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، میکل آرتتا و آرسنال آرزوی پایان ناکامی طولانی در قهرمانی لیگ برتر را دارند. توپچی‌ها در صدر جدول لیگ برتر با لیورپول و منچسترسیتی رقابت می‌کنند؛ جایی که آن‌ها تنها با 3 امتیاز پیش هستند.

در مواجهه با این رقابت نزدیک، تیم لندنی می‌داند که نباید هیچ شکستی را متحمل شود و در این بخش به عملکرد دروازه‌بانش تکیه کرده است. برای این کار آن‌ها مهره قابل اتکایی دارند، داوید رایا به طرز فوق العاده‌ای به اعتماد آرتتا پاسخ داده و دروازه‌اش را بسته نگه داشته است.

این بازیکن اسپانیایی 28 بازی در طول فصل جاری لیگ برتر انجام داده و در نیمی از آن‌ها موفق شده دروازه‌اش را بسته نگه دارد. این دروازه‌بان اعتماد آرتتا را در رقابت با آرون رمزدیل به دست آورد و در 34 بازی این فصل 21 گل دریافت کرده است. او تنها در 4 بازی غایب بوده که رمزدیل جانشین او شد.

رمزدیل 25 ساله با ورود داوید رایا به آرسنال، موقعیت اصلی خود را از دست داد. قبل از رقابت با این بازیکن اسپانیایی، رمزدیل دو فصل عالی را در ترکیب این تیم سپری کرد. با این حال، او همچنین در شش بازی این فصل دو کلین‌شیت داشته است. او در این تعداد بازی 5 گل دریافت کرده است.

دیگر خبرها

  • آرسنال تیم اول لندن؛ توپچی‌ها و کسب سه برد با +5 گل در دربی‌های لندن طی فصل جاری لیگ برتر
  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد
  • ان هتوی به آرسنال کمک کرد، چلسی در حد کاغذ خیس هم مقاوم نیست
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم
  • خلاصه‌بازی آرسنال و چلسی + فیلم
  • خلاصه بازی آرسنال 5-0 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!